سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 31, 2023
11:43 سه شنبه، 9ام آبانماه 1402
کد خبر: 151110

اپل سرانجام رنگ مشکی را به مک بوک پرو آورد!

مک‌بوک‌های پرو ۲۰۲۳ دارای رنگ جدیدی هستند که می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند!
 
 
همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل در خلال رویداد Scary Fast نسل جدید کامپیوترهای محبوب خود، ازجمله مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ را رونمایی کرد؛ لپ تاپ های محبوبی که زبان طراحی دو نسل گذشته‌ی خود را حفظ کرده‌اند اما بطن آن‌ها با پردازنده های سری M3 دستخوش تغییر شده است.
 
اپل تغییرات ظاهری زیادی را در جدیدترین لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای خود اعمال نکرده است و درواقع، تنها تغییر در ارائه‌ی رنگ بسیار جذاب مشکی فضایی (Space Black) خلاصه می‌شود که طرفدارها مدت‌ها منتظر آن بودند.
 
 
 
شاید جالب باشد بدانید که در گذشته‌ای نه‌چندان دور، اپل کامپیوترهای مک را در رنگ‌های مشکی و سفید نیز عرضه می‌کرد؛ اما این رویه را مدت‌ها بود که متوقف کرده بود و دیگر مشکی و سفید گزینه‌های رنگ مک بوک به‌حساب نمی‌آمدند. بااین‌حال، غول دنیای فناوری اکنون تصمیم گرفته است که رنگ مشکلی را به این خانواده از لپ‌تاپ‌هایش باز گرداند.
 
مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی از هفته آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. مک بوک پرو ۱۴ اینچ در نسخه پایه با برچسب قیمتی ۱٬۵۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود؛ درحالی‌که برای تهیه‌ نسخه‌ی پایه مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ باید ۲٬۴۹۹ دلار هزینه کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.