تلفن همراه

گوشی

November 4, 2023
16:08 شنبه، 13ام آبانماه 1402
کد خبر: 151257

میانگین قیمت فروش گوشی در کره جنوبی بیشتر از کشورهای دیگر است

با اینکه سامسونگ به‌عنوان یکی از پیشروان بازار گوشی‌ هوشمند در کره‌ جنوبی فعالیت دارد، قیمت گوشی در این کشور به‌طور میانگین بیشتر از نواحی دیگر است.
سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان بزرگ‌ترین برند سازنده‌ی گوشی هوشمند از نظر حجم فروش شناخته می‌شود؛ بااین‌حال اپل با فروش گوشی آیفون بیشترین سود را به‌دست می‌آورد و به‌طور متوسط گران‌ترین گوشی‌های هوشمند را به‌فروش می‌رساند. اما قیمت گوشی در کدام کشورها بیشتر از سایر نواحی جهان است؟
 
گزارش شرکت تحلیل بازار Technisights نشان می‌دهد کدام کشور بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند را دارد. این داده‌ها نشان می‌دهد کره‌ی جنوبی بالاترین نرخ متوسط قیمت فروش گوشی را دارد و به‌ بیان دیگر مصرف‌کنندگان در کشور مذکور به‌طور متوسط گوشی‌های هوشمند را با قیمت بالاتری نسبت به سایر نواحی جهان خریداری می‌کنند.
 
متوسط قیمت فروش گوشی قبلاً در ژاپن بیشتر از سایر کشورها بود اما کره‌ جنوبی در سال ۲۰۲۰ از آن پیشی گرفت و انتظار می‌رود جایگاهش را حفظ کند.
 
 
کره‌ جنوبی، ژاپن و ایالات‌ متحده به‌لطف بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند، برای سازندگان این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارند. به‌هرحال اپل و سامسونگ بر این بازارها حکومت می‌کنند و سامسونگ بر بهبود سودآوری ازطریق بخش فروش گوشی‌های هوشمندش تمرکز کرده است. غول فناوری کره‌ جنوبی گوشی‌های پیشرفته‌ای مثل تاشدنی‌های سری گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را عرضه می‌کند که با قیمتی در محدوده‌ی ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.