تلفن همراه

گوشی

November 12, 2023
10:52 یکشنبه، 21ام آبانماه 1402
کد خبر: 151587

گلکسی A15 سامسونگ پردازنده مدیاتک خواهد داشت

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد از تراشه‌ی Dimensity 6100 Plus بهره خواهد برد.
 
 
فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد نسخه‌ی 5G گلکسی A15 با شماره مدل SM-A156B از پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus بهره خواهد برد. این سیستم-روی-چیپ عملکردی مشابه Helio G99 دارد و از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ می‌توان به رم ۴ گیگابایت و رابط کاربری One UI 6.0 اشاره کرد.
 
مشخصات گلکسی A15 5G
شایعات نشان می‌دهد گلکسی A15 5G از نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۰ برابری مجهز می‌شود و در کنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت. دوربین سلفی گوشی مذکور نیز ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
 
 
 
 
همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، امتیاز گیک‌بنچ گلکسی A15 5G در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب ۶۶۴ و ۱۷۱۷ است.
 
از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گلکسی A15 5G می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد که از کارت حافظه‌ی microSD تا یک ترابایت پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات و حسگر اثر انگشت مجهز خواهد شد.
 
قیمت گوشی گلکسی A15 5G هنوز تأیید نشده است، اما طبق برخی شایعات ۱۵۰ دلار خواهد بود که نسبت‌ به قیمت نسل قبلی آن یعنی گلکسی A14 5G تفاوت زیادی ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.