تلفن همراه

گجت

November 18, 2023
14:30 شنبه، 27ام آبانماه 1402
کد خبر: 151925

این مدل مشکی اپل واچ اولترا است

تصاویری از نمونه‌ی اولیه اپل واچ اولترا فاش شده است که قسمت پشتی سرامیکی این ساعت هوشمند را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد.
 
 
طراحی اپل واچ اولترا با طراحی مدل‌های قدیمی‌تر اپل واچ تفاوت زیادی دارد و این تفاوت را در بدنه تیتانیومی، صفحه‌نمایش تخت، دکمه‌های بهبودیافته و قسمت پشتی سرامیکی خاکستری که با رنگ بدنه‌ی تیتانیومی ادغام می‌شود، می‌توان یافت.
 
اکنون کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) تصاویری را از بدنه‌ی پشتی سرامیکی اپل واچ اولترا فاش کرده که نشان می‌دهد تصمیم اپل مبنی‌بر رونمایی اپل واچ با بدنه‌ی خاکستری‌رنگ احتمالاً تصمیمی لحظه‌آخری بوده است.
 
حساب کاربری ParrotSWD در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصاویر فاش‌‌شده توسط FCC، می‌گوید تصاویر نمونه‌ی اولیه اپل واچ اولترا با نسخه‌ای که در سپتامبر (شهریور و مهر) ۲۰۲۲ رونمایی شد، تفاوت دارد. به‌نظر می‌رسد نمونه‌ی اولیه‌ ارسال‌شده برای FCC، مانند سایر مدل‌های اپل واچ بدنه‌ی پشتی مشکی‌رنگ داشته است.
 
 
 
البته این نکته تنها بخشی از تفاوت‌های نمونه‌ی اولیه اپل واچ اولترا با اپل واچ اولترای عرضه‌شده به‌حساب می‌آید. در تصاویر فاش‌شده، طراحی دکمه اکشن نیز نسبت به نسخه نهایی تفاوت دارد و جنس این دکمه به‌جای فلز، پلاستیکی است.
 
نمی‌توان دقیقاً مشخص کرد که فاصله‌ی طراحی نسخه‌ی اولیه و عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی چقدر بوده است، اما اپل در نهایت اپل واچ اولترا را با بدنه‌ی پشتی خاکستری‌رنگ و دکمه‌ی اکشن بازطراحی‌شده رونمایی کرد.
 
لازم به ذکر است که همه‌ی شرکت‌های فناوری ایالات متحده برای دریافت تأییدیه از کمیسیون ارتباطات، موظفند نمونه‌ی اولیه محصولاتشان را برای این کمیسیون ارسال کنند.
 
این نخستین بار نیست که نسخه‌ی اولیه‌ی محصولات اپل با نسخه‌ی نهایی تفاوت دارد؛ مثلاً نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۱۰ با رنگ طلایی نیز موجود بود اما نسخه‌ی نهایی این آیفون هرگز با رنگ طلایی عرضه نشد. البته ناگفته نماند که بعدها گوشی آیفون XS با رنگ طلایی رونمایی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.