تلفن همراه

گوشی

November 19, 2023
12:01 یکشنبه، 28ام آبانماه 1402
کد خبر: 151987

این عکس تأیید می‌کند که گلکسی S24 اولترا نمایشگر تخت دارد

تصویر فاش‌شده از گلس سری گلکسی S24، نشان می‌دهد که سامسونگ پس از مدت‌ها مدل اولترا را با نمایشگر تخت عرضه می‌کند.
 
 
سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ احتمالاً در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) معرفی خواهد شد. از آنجا که تاریخ رونمایی بسیار نزدیک است، تولیدکنندگان لوازم جانبی، ماکت یا مدل‌های ساختگی را برای ساخت لوازم جانبی دریافت کرده‌اند.
 
حساب کاربری Ice Universe با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) از اولین تصویر محافظ نمایشگر هر سه گوشی رونمایی کرده است. به‌نظر می‌رسد این تصویر متعلق به مدل‌های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا، گوشی‌های پرچمدار آینده‌ی سامسونگ باشد.
 
تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که سامسونگ در هر سه گوشی جدیدش به نمایشگر کاملاً تخت بازخواهد گشت و برای اولین‌بار پس از مدت‌ها، مدل اولترای پرچمدار خود را بدون صفحه‌ی خمیده عرضه خواهد کرد.
 
همچنین به‌نظر می‌رسد که گلس صفحه دارای حاشیه‌ی مشکی است که لبه‌های تخت نمایشگر را تأیید می‌کند. می‌توان انتظار داشت در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از سری جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ منتشر شود.
 
سری گلکسی اس ۲۴ برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده و دارای قابلیت‌هایی از جمله یک سرویس هوش مصنوعی مولد تمام‌عیار است که شما را به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.
 
سری جدید گوشی سامسونگ ترکیبی از دو پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ خواهد داشت و نسخه‌ی اولترا به‌طور انحصاری مبتنی بر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.
 
پیش از این چند بار شاهد افشای طراحی هر سه مدل گوشی‌های سامسونگ بوده‌ایم. انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید این سری بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۲۳ باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.