سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 27, 2023
13:54 دوشنبه، 6ام آذرماه 1402
کد خبر: 152773

مانیتور 27 اینچی جدید AOC با بازوی ارگونومیک و وضوح 4K معرفی شد

منبع: دیجیاتو

اندازه این مانیتور 27 اینچ است و می‌توان با کمک بازوی ارگونومیک، آن را در زوایای مختلف تنظیم کرد.

اخیراً شرکت AOC مانیتور گیمینگ Aegis Q27G4 با وضوح 2K و فناوری IPS را معرفی کرد؛ اکنون این برند از یک مانیتور جدید با ویژگی‌های پیشرفته‌تر رونمایی کرده است. U27P3UB با اندازه 27 اینچ و وضوح 4K با فناوری IPS، مانیتوری است که می‌توان آن را در تمامی زاویه‌ها چرخاند. با بازوی ارگونومیک این مانیتور می‌توان آن را تا ارتفاع 265 میلی‌متر، شیب منفی 20 تا مثبت 90 درجه و چرخش دومحوره 180 درجه‌ای تنظیم کرد.

براساس گزارش گیزموچاینا، مانیتور U27P3UB علاوه بر طراحی منعطف، پنلی با پوشش 99 درصدی sRGB، رفرش‌ریت 75 هرتزی، زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه GTG و عمق رنگ 8 بیتی از نوع +FRC ارائه می‌کند. روشنایی این مانیتور 350 نیت است و با گواهی HDR10، تجربه بصری همه‌جانبه‌ای را رقم خواهد زد.

مانیتور AOC مدل U27P3UB با بازوی ارگونومیک

مانیتور جدید AOC گزینه‌های اتصال متنوعی دارد؛ این مانیتور دارای دو ورودی HDMI 2.0، ورودی DisplayPort 1.24، چهار پورت USB 3.2 نسل 1 تایپ A، یک پورت USB 3.2 نسل 1 تایپ B و جک هدفون است که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

در مانیتور AOC فناوری‌هایی مانند DCR Libi برای نسبت کنتراست دینامیکی 50 میلیون به 1، فناوری رنگ زنده DCB با پنج حالت افزایش رنگ و تنظیم روشنایی در 6 حالت به‌کار رفته است. همچنین با فناوری صفحه‌نمایش بدون سوسو (فلیکر)، تنظیمات کاهش نور آبی و عملکرد Clear Vision، تجربه خوبی برای کاربر می‌سازد.

درحال‌حاضر شرکت AOC جزئیات قیمت و زمان عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود این محصول ابتدا در چین عرضه شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.