تلفن همراه

گوشی

November 28, 2023
14:41 سه شنبه، 7ام آذرماه 1402
کد خبر: 152916

این گوشی Enjoy 70 هواوی است

منبع: زومیت

برخی مشخصات هواوی Enjoy 70 به‌همراه تصاویر این گوشی در دنیای واقعی فاش شده است.

هواوی اخیراً تأیید کرده است که در تاریخ ۲۸ نوامبر، رویدادی در چین برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این رویداد چندین دستگاه ازجمله گوشی‌های میان‌رده‌ی Enjoy 70 معرفی شوند.

اگرچه هیچ اطلاعیه‌ی رسمی درمورد این محصول و Enjoy 70 Pro وجود ندارد، تصاویری از دستگاه مذکور دردسترس قرار گرفته است که دید بهتری از طراحی آن ارائه می‌دهند.

تصاویر هواوی Enjoy 70 در دنیای واقعی را کاربری به‌نام Tech Meow در ویبو به‌اشتراک گذاشته است. این عکس‌ها نشان می‌دهند گوشی مذکور از نمایشگری با بریدگی قطره‌ای در بالا بهره می‌برد که جایگاه دوربین سلفی محسوب می‌شود. قاب پشتی دستگاه نیز ظاهری شبیه هواوی P60 دارد.

طبق عکس‌های فاش‌شده، این دستگاه از شماره مدل FGD-AL00 بهره می‌برد و اخیراً تأییدیه‌ی TENAA و 3C را هم دریافت کرده است.

تصاویر Enjoy 70 هواوی نشان می‌دهند این گوشی به نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده و ضخامت دستگاه ۸٫۹۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۷ گرم است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 عرضه می‌شود.

قلب تپنده‌ی Enjoy 70 هواوی، پردازنده Kirin 710A مبتنی‌بر فناوری ۱۴ نانومتری است که سال ۲۰۲۰ معرفی شد. گوشی هواوی در سه مدل ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهراً هر سه دستگاه از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های گوشی مورد اشاره می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات اشاره کرد.

درحال‌حاضر مشخصات دوربین سلفی Enjoy 70 را نمی‌دانیم اما پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی خواهد بود. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم در رنگ مشکی، سبز و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.