اپراتورها

هوش مصنوعی

December 12, 2023
18:13 سه شنبه، 21ام آذرماه 1402
کد خبر: 154191

ایرانسل «نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در هوش مصنوعی» را دریافت کرد

منبع: ایرانسل

نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی و بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل را به عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر» ایران شناخت. همچنین روابط عمومی ایرانسل در این مراسم، نشان ویژه «روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در کاربرد هوش مصنوعی» را دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، نوزدهمیندوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی و مراسم پایانی بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم دکتر آنه‌گرت آبارزوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، «به دلیل انجام خدمات مؤثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و حمایت از برنامه‌های ارتباطی و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی»، شایسته دریافت لوح و نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر» کشور، با امضای آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم همچنین روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی و به دلیل «کاربرد سیستم‌ها و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در امور ارتباطی و به‌کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در روابط عمومی»، لوح و نشان ویژه «روابط عمومی دیجیتال و سرآمد در کاربرد هوش مصنوعی» را با امضای آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، از «بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، در پیامی به این مراسم، ابراز امیدواری کرد «دستورالعمل هوش مصنوعی و روابط‌عمومی»، که توسط انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی تدوین شده است ، مورد بررسی و پذیرش دست‌اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و این افراد، در جهت افزایش آگاهی عمومی درباره هوش مصنوعی و استفاده از آن به شیوه‌ای مسئولانه، گام بردارند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.