گوشی

December 19, 2023
10:35 سه شنبه، 28ام آذرماه 1402
کد خبر: 154928

این یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا است

منبع: zoomit

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۹ پرو با پردازنده‌ ی قدرتمند اسنپدارگون ۸ نسل ۳ برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

نوبیا رد مجیک ۹ پرو ماه گذشته در چین معرفی شد و امروز این گوشی وارد بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و طراحی منحصر‌به‌فردی مجهز است که از هر طرف تخت و فاقد صفحه‌نمایش خمیده یا برآمدگی دوربین است.

طبق اعلام نوبیا، نسخه‌ی جهانی رد مجیک ۹ پرو در‌کنار جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت همراه شده است. همچنین، این گوشی از سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار با مساحت بیش از ۱۰ هزار میلی‌متر‌مربع برای کاهش دما بهره می‌برد.

رد مجیک ۹ پرو یک مجرای هوا نیز دارد که بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی است و فن داخلی گوشی می‌تواند به‌سرعت درخورتوجه ۲۲٬۰۰۰ دور در دقیقه برسد.

رد مجیک ۹ پرو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد که با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

همان‌گونه که از گوشی‌ گیمینگ انتظار می‌رود، رد مجیک ۹ پرو با تریگرهای حساس به فشار و یک اسلایدر اختصاصی برای فعال‌کردن حالت بازی از راه می‌رسد.

جدیدترین گوشی زد تی ای رابط کاربری RedMagic OS 9 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. باتری گوشی ۶٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی ۸۰ وات همراه است.

نوبیا رد مجیک ۹ پرو در سه رنگ روانه‌ی بازار می‌شود. این گوشی با رنگ مشکی و رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه می‌شود. قیمت گوشی برای مدل‌های نقره‌ای و مشکی شفاف با رم ۱۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی ۷۹۹ دلار خواهد بود. این گوشی‌ از ۳ ژانویه (۱۳ دی) در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.