سخت‌افزار

December 20, 2023
9:18 چهارشنبه، 29ام آذرماه 1402
کد خبر: 155071

هواوی لپ‌تاپی با پردازنده نسل ۱۲ معرفی کرد!

منبع: zoomit

لپ تاپ ۱۴ اینچی جدید هواوی به پردازنده‌ی نسل ۱۲ اینتل مجهز است؛ آن‌هم در‌حالی‌که تراشه‌های نسل ۱۴ به‌تازگی رونمایی شده‌اند.

هواوی لپ‌تاپ جدیدی برای کسب‌وکارها در چین معرفی کرده است. نوت‌بوک هواوی به‌طور رسمی با نام Qingyun S520 عرضه شده و دومین لپ تاپ هواوی در این ماه پس از Qingyun L540 با تراشه‌ی سفارشی Kirin 9006C است.

طبق اطلاعات منتشرشده، Qingyun S520 لپ‌تاپی ۱۴ اینچی است که با CPU Intel تغذیه می‌شود. این دستگاه در دو نوع مختلف با تراشه‌ها و فضای ذخیره‌سازی متفاوت عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ تجاری جدید هواوی تقریباً مشابه تمام لپ‌تاپ‌های دیگر این شرکت بدنه‌ای فلزی با ضخامت ۱۷٫۲ میلی‌متر دارد و وزن کل محصول به حدود ۱٫۴۵ کیلوگرم می‌رسد.

نوت‌بوک S520 می‌تواند تا ۱۸۰ درجه باز شود و نور پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید دارد و فاقد پد عددی است. ابعاد تاچ‌پد ۱۲۰ در ۷۲ میلی‌متر و دکمه‌ی روشن و خاموش حسگر اثرانگشت داخلی دارد.

وضوح نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت‌ تصویر آن ۱۶:۹ است. پنل IPS LCD گستره‌ی رنگ ۱۰۰ درصدی sRGB را پوشش می‌دهد و تا شدت روشنایی ۳۰۰ نیت را پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Qingyun S520 به پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل سری P به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم مجهز است. کانفیگ Core i5 به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و کانفیگ Core i7 یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD مجهز است.

گزینه‌های ارتباط بی‌سیم نوت‌بوک مذکور شامل WiFi 6 و بلوتوث ۵٫۲ می‌شود. علاوه‌براین، دو پورت USB 3.2 Gen1 (نوع-A)، یک پورت USB-C، یک درگاه HDMI، یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، RJ45 (اترنت) و یک اسلات MicroSD دارد.

لپ‌تاپ هواوی Qingyun S520 با نسخه‌ی چینی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود و از باتری ۵۶ وات‌ساعتی با فناوری شارژ ۶۵ واتی برخوردار است.

قیمت لپ تاپ Qingyun S520 در چین برای کانفیگ مجهز به تراشه‌ی Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD و کانفیگ Core i7-1260P با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD به‌ترتیب حدود ۶۳۵ و ۷۷۵ دلار تعیین شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.