اپراتورها

تلفن همراه

December 24, 2023
13:53 یکشنبه، 3ام دیماه 1402
کد خبر: 155450

تغییر رویکرد شرکت‌های بزرگ از خام‌فروشی و بسترفروسی به سرویس‌محوری

دکتر بیات، مدیر مخابرات منطقه البرز با حضور در اتاق خبر نمایشگاه تلکام ضمن تشریح دستاوردهای البرز به عنوان دارنده رتبه برتر FTTH  در بین مناطق مخابراتی کشور اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور زیرساختی کشور، رویکرد و راهبرد فعالیت خود را از خام فروشی به ایجاد سبک و کار در صنایع دانش بنیان تبدیل کرده است.

به گزارش ستاد خبری مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، مدیر مخابرات منطقه البرز گفت: شرکت‌های بزرگ رویکرد خود را از خام فروشی و بسترفروشی بر حوزه سرویس محوری و کسب وکارهای نوین تغییر داده‌اند و مجموعه مخابرات نیز در این راستا حرکت می‌کند.

وی افزود: دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی چهارم در مخابرات منطقه البرز مستقر شده است که برای ۱۵ شرکت در یک همایش رتبه بندی انجام شده که جزو شرکت های دانش بنیان همکار با مخابرات هستند.

بیات عنوان کرد: ایجاد دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم موجب آشنایی کارکنان شرکت، IoT، هوشمندسازی، بیگ دیتا و پردازش ابری چهار محور اصلی  فعالیت  دبیرخانه انقلاب صنعتی را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: با توجه به وقفه برگزاری نمایشگاه، در طی چهار سال گذشته این نمایشگاه از پتانسیل بهتری برخوردار است می بینیم اکثر شرکت های تلکامی این رویکرد جدید را در نظر گرفته اند.

بیات عنوان کرد: در بحث ارتباط گیری ، شرکت مخابرات ایران با توسعه فیبر نوری ، حوزه انقلاب صنعتی چهارم را دنبال می کند. همچنین جمع آوری و پردازش داده از جمله عناصر تشکیل دهنده IOT مخابرات است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.