سخت‌افزار

December 30, 2023
23:29 شنبه، 9ام دیماه 1402
کد خبر: 156197

لنوو از نسخه جدید لپ‌تاپ خوش‌قیمت Xiaoxin Air 14 با پردازنده رایزن رونمایی کرد

منبع: Digiato

لنوو لپ‌تاپ Xiaoxin Air 14 2023 Ryzen Edition را معرفی کرد که از پردازنده AMD R7 7840U بهره می‌برد. این دستگاه با قیمت رقابتی 3999 یوان (565 دلار) معرفی شده تا به جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مدل دارای پردازنده اینتل Core i5-1240P تبدیل شود که قبلاً با قیمت 5499 یوان (777 دلار) عرضه شده بود.

لپ‌تاپ شیائوشین ایر 14 رایزن ادیشن دارای نمایشگر 14 اینچی 2.8K با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی است که تصاویری روان را ارائه می‌کند. رزولوشن 1800 در 2880 پیکسلی، نسبت تصویر 16:10، روشنایی 400 نیت و پشتیبانی از پوشش رنگی sRGB از جمله دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که با وجود آن‌ها تجربه‌ای دقیق و همه‌جانبه برای استفاده حرفه‌ای و شخصی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در داخل، این لپ‌تاپ به 16 گیگابایت حافظه دو کاناله LPDDR5 و یک هارد 1 ترابایت PCIe 4.0 SSD مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک باتری 65 وات‌ساعتی است که با وجود آن تقریباً 7.8 ساعت می‌توان از این دستگاه استفاده کرد و این میزان برای کارهای اداری شبیه‌سازی‌شده تا 17 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

با وجود ضخامت 14.9 تا 15.9 میلی‌متری، لپ‌تاپ لنوو کاملاً باریک طراحی شده است و وزن آن حدود 1.34 کیلوگرم است. با این وجود، تعادل بین کارآمدی و قابلیت حمل آن نیز کاملاً برقرار شده است.

برای اتصالات، این دستگاه دارای دو پورت USB-C، یک پورت USB-A و HDMI می‌شود که پشتیبانی از طیف وسیعی از لوازم جانبی و نمایشگرهای خارجی را فراهم می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به یک دوربین 1080p با قابلیت تشخیص چهره و زیبایی اشاره کرد. علاوه‌براین، لنوو در آن از چهار اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos برای ارائه خروجی صدای با کیفیت استفاده کرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.