اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

January 8, 2024
14:18 دوشنبه، 18ام دیماه 1402
کد خبر: 157240

تذکر نماینده تبریز به وزیر ارتباطات: مردم از سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت ناراضی هستند/ هزینه فیلترشکن کافی نبود؟

منبع: خانه ملت

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از سرعت، کیفیت و افزایش قیمت اینترنت انتقاد کرد.

روح اله متفکرآزاد در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه 18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ارتباطات گفت: مردم از سرعت و کیفیت و اخیراً قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند.

او افزود: البته نباید سرعت و کیفیت آن را در اتاق شما چک کرد بلکه باید این مهم را از مردم جویا شد. آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد نیز گفت: در بحث نان و نانوایی قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما خودش به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شد و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخت، همچنین ضرر نانوایان را به دنبال داشت.

او افزود: هفت دستگاه که موظف به همکاری با نانینو بودند از این همراهی سر باز زدند، لذا لازم است که تدبیر شود. قرار بود 9 درصد ارزش افزوده انتهای زنجیره پرداخت شود اما اکنون بخشی از این ارزش افزوده در حلقه‌های مختلف زنجیره اخذ می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.