اپراتورها

January 9, 2024
8:05 سه شنبه، 19ام دیماه 1402
کد خبر: 157482

۱۰۵ سایت جدید مخابرات برای برگزاری انتخابات در لرستان فعال می‌شود

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: نصب ۱۰۵ سایت جدید تلفن همراه به منظور دسترسی مردم به سامانه های ارتباطی و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات امسال در دستور کار قرار گرفته است و تا اسفندماه فعال می شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نبی اله شمسی فر روز سه شنبه اظهار کرد: نصب ۸۵ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری پیش بینی شده است و فناوری ۹۵ سایت نیز ارتقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: جهت نصب و راه اندازی این سایت ها ۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد همچنین از ابتدای سال، پیش بینی ها و اقدامات مورد نیاز توسط شرکت مخابرات لرستان برای انتخابات به عمل آمده و در این راستا اجرای ۲۰۰ پروژه حوزه تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است.

شمسی فر در خصوص تمهیدات لازم برای افزایش سایت های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در روز انتخابات عنوان کرد: بسترهای ارتباطی نقش مهمی در برگزاری شایسته فرآیند انتخابات دارد و مخابرات منطقه لرستان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام داده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.