باندپهن

باندپهن ثابت

January 12, 2024
15:29 جمعه، 22ام دیماه 1402
کد خبر: 157766

بازدید رییس پژوهشگاه ارتباطات از پروژه FTTx کرمان: آغاز حفاری شهر زرند

ICTna.ir – رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از وزیر ارتباطات از پروژه اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری در استان کرمان بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید محمد رضوی‌زاده با ارایه گزارشی از بازدید خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: به نمایندگی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازدیدی از پروژه ملی فیبر منازل و کسب و کارها در استان کرمان داشتم تا از نزدیک آخرین پیشرفت این پروژه را بررسی کنم.

او افزود: بعد از  تکمیل موفقیت‌آمیز عملیات حفاری در شهر کرمان، حفاری در شهر زرند نیز از این هفته آغاز شده است و با سرعت بسیار خوب در حال پیشرفت است.

به گفته رضوی‌زاده، با تکمیل حفاری و اتصال فیبر در شهر زرند، امکان دسترسی بیش از ۸۰ هزار نفر از مردم این شهر در بخش خانگی و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت با سرعت چند صد مگابیت بر ثانیه فراهم می‌شود و امید است در سایر شهرهای استان کرمان نیز شاهد راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه باشیم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.