هوش مصنوعی

January 14, 2024
9:07 یکشنبه، 24ام دیماه 1402
کد خبر: 157956

هوش مصنوعی چگونه پلتفرم‌های CRM را مدرن سازی می‌کند

براساس مجموعه‌ای از پیش بینی‌های شرکت تحلیل ارزش-محور Valoir، در سال 2024 میلادی تعداد بیشتری از کسب و کارها به دلیل آگاهی بیشتر از پلتفرم‌های مدرن داده مشتری (CDP) از مزایای این فناوری فراتر از بازاریابی صرف بهره می‌برند.

پیش بینی مرکز Valoir برای سال 2024 مختص استفاده از داده‌ها در پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این رویکرد به گونه‌ای تعریف شده است که ارایه دهندگان راهکارهای CRM بر یکپارچه سازی داده‌ها و هوش مصنوعی تاکید دارند تا از مزایای پلتفرم‌های مدرن داده مشتری بهره ببرند و در این جریان مجموعه‌ای از ابزارهای نرم افزاری که پایگاه داده مشتری یکپارچه ایجاد می‌کند، در اختیار می‌گیرند. مزایای جدید استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر پلتفرم‌های CDP قابلیت‌های مختلف از جمله گفت‌وگوهای فروش معنی‌دارتر و روش‌های پیش بینی مبتنی بر داده از جمله چرخش کمتر برای مراکز ارایه خدمات را شامل می‌شود.

اتخاذ این رویکرد مبتنی بر داده به این معنی خواهد بود که تیم فروش و تیم خدمات مشتری به صورت همزمان می‌توانند در هنگام خدمات رسانی به مشتریان به صورت سریع‌تر، پاسخگوتر و هوشمندتر عمل کنند. اگرچه پلتفرم‌های مدرن داده مشتری برای سال‌های طولانی حضور داشته‌اند، ولی گزارش جدید خاطرنشان کرده است که توانایی فعلی برای یکپارچه سازی، عادی سازی و استفاده از داده‌های قابل اعتماد به کسب و کاها این امکان را می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و گردش‌های کاری هوشمند برای ارایه ارزش با سرعت مورد نیاز استفاده شود.

منبع: zdnet.com
ترجمه: همکاران سیستم

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.