تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

گوشی

January 18, 2024
18:11 پنجشنبه، 28ام دیماه 1402
کد خبر: 158435

گلکسی S24 می‌تواند در اینستاگرام عکس‌های HDR آپلود کند

منبع: دیجیاتو

روز گذشته در رویداد معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ همچنین اعلام شد که اینستاگرام می‌تواند عکس‌های HDR گرفته‌شده با این گوشی‌ها را نمایش دهد.

دکتر «حمید شیخ»، معاون بخش تصویربرداری هوشمند سامسونگ با حضور در رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ گفت: «هر عکس و ویدیویی که می‌گیرید یا مشاهده می‌کنید، از لحظه ثبت محتوا تا زمانی که آن را پست می‌کنید، با طیف رنگی و کنتراست کامل خود نشان داده می‌شود. در واقع سری گلکسی اس 24 اولین گوشی‌هایی خواهد بود که HDR را برای عکس‌های اینستاگرام فعال می‌کند. این برنامه قبلاً فقط از ویدیوهای HDR پشتیبانی می‌کرد.»

پشتیبانی از HDR یکی از ویژگی‌های متمرکز بر عکاسی در شبکه‌های اجتماعی بود که سامسونگ از آن برای گوشی‌های جدید خود، یعنی گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا رونمایی کرد. غول کره‌ای همچنین اعلام کرد که اینستاگرام و Snapchat اکنون می‌توانند هنگامی که کاربران از طریق آن‌ها در حال عکاسی هستند، ویژگی‌های دوربین اصلی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

از جمله این ویژگی‌ها همچنین می‌توان به قابلیت Nightography برای بهبود عکاسی در نور کم، Super HDR و تثبیت‌کننده ویدیو اشاره کرد. Engadget در گزارش خود اشاره می‌کند که ویژگی تثبیت‌کننده ویدیو قبل از اینکه در دسترس اینستاگرام و اسنپ‌چت قرار بگیرد، باید از طریق برنامه داخلی دوربین گوشی فعال شود.

در حالی که بیشتر ویژگی‌های دوربین گلکسی S24 سامسونگ از طریق اینستاگرام و اسنپ‌چت در دسترس خواهند بود، انگجت همچنین اشاره می‌کند که احتمالاً تصمیم منطقی، استفاده از برنامه اصلی دوربین سامسونگ خواهد بود، زیرا دارای قابلیت‌های ویرایش تصویر متمرکز بر هوش مصنوعی است که می‌تواند پس زمینه تصاویر را تار کند، بازتاب‌ها را حذف کند و حتی سوژه‌های یک قاب را جابه‌جا کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.