گوشی

January 19, 2024
19:14 جمعه، 29ام دیماه 1402
کد خبر: 158546

هواوی با P70، سال ۱۴۰۳ را پرقدرت شروع می‌کند

منبع: zoomit

هواوی در ابتدای سال ۱۴۰۳ از گوشی‌های سری P70 که مجهز به دوربین‌های پرقدرت هستند رونمایی خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار سری P70 را به‌زودی رونمایی کند و گفته می‌شود که این اتفاق احتمالاً در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.

بر اساس پست یک افشاگر در ویبو، گوشی هواوی P70 در اواخر مارس یا اوایل آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) وارد بازار خواهد شد. این فرد ادعا کرده که منبع اطلاعاتش قابل اعتماد و دقیق است.

گوشی جدید هواوی دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. موبایل‌های سری P هواوی گوشی‌های پرچمدار این برند هستند که با داشتن دوربین‌های پرقدرت، روی عکاسی تمرکز ویژه‌ای دارند.

در قلب سری P70 احتمالاً با تراشه‌ی Kirin 9000S برای مدل پایه روبه‌رو خواهیم شد؛ همان پردازنده‌ای که گوشی میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو را تغذیه می‌کند. برخی شایعات حاکی از آن است که مدل‌های P70 پرو و P70 آرت از تراشه‌ی پنج نانومتری Kirin 9010 استفاده خواهند کرد.

پیش از این گفته شده بود که P70 به دوربین اصلی یک اینچی سونی IMX989 درکنار دوربین دیگری با حسگر جدید OmniVision OV50H مجهز خواهد بود. IMX989 بزرگترین حسگر دوربین به‌کاررفته در گوشی‌ها است و نمونه‌ی آن در گوشی اوپو مدل فایند X6 Pro نیز دیده می‌شود. احتمالاً P70 به‌لطف دوربین‌ ارتقاء‌یافته‌اش، فروش بیشتری نسبت‌به سری هواوی P60 تجربه خواهد کرد.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره‌ی مشخصات و قیمت گوشی هواوی P70 منتشر نشده و باید دید که آیا پردازنده‌های پرحاشیه‌ی کرین می‌توانند محصول پرچمدار چینی را در دسته‌ی بهترین گوشی های سال ۲۰۲۴ قرار بدهند یا نه.

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.