اپراتورها

تلفن همراه

January 27, 2024
16:23 شنبه، 7ام بهمنماه 1402
کد خبر: 159299

حضور ایرانسل در اتواکسپو تهران

راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، میزبان علاقه‌مندان به تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو ایران، از ۹ بهمن ۱۴۰۲ آغاز به کار می‌کند و از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، میزبان علاقه‌مندان است. راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این نمایشگاه، محصولات و راهکاری دیجیتال و هوشمند خود از جمله سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس خودرو متصل (connected car) و سبدی از سرویس‌های دیجیتال ایرانسل مانند دانا پلاس، یلوادوایز، یلوهاب و… را در غرفه ملل این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان، صاحبان صنایع و خودروسازان، معرفی می‌کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه که با تمرکز بر فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه خودرو، بستری معتبر برای تبادل دانش، فناوری و تجارت در این صنعت است، خدمات مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) خود را با شرایط استثنایی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب با خرید هر سرویس مدیریت هوشمند ناوگان (FMS )، علاوه‌بر استفاده از خدمات این سرویس، ۵ تا ۱۰ درصد تخفیف بر روی محصول واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل (PoC)، ۲۰ درصد تخفیف برای سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، ۲۰ تا ۵۵درصد تخفیف برای سرویس یلوادوایز (Yelloadwise) و ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای حساب کاربری دانا پلاس، برای خریداران در نظر گرفته شده است.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه، کارگا‌ه‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که کارگاهی مرتبط با موضوع بررسی تجربه سه اپراتور خارجی تلفن‌همراه در زمینه خودرو متصل در کشورهای مختلف و با محوریت نقش اپراتور در اکوسیستم صنعت خودرو، سرویس‌های اپراتور، بررسی اپراتور در صنعت خودروی متصل و مدل‌های همکاری با ذی‌نفعان، یکی از این کارگاه‌ها است.

غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل، از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، در سالن ملل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان نمایشگاه اتواکسپو تهران است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.