تلفن همراه

گوشی

February 18, 2024
16:13 یکشنبه، 29ام بهمنماه 1402
کد خبر: 161044

ارایه خدمات ویژه رایگان Care+ به کاربران ایرانی سری Galaxy S24

گوشی‌های سری Galaxy S24 سامسونگ، اواخر دی ماه به طور رسمی رونمایی شدند و در مدت کوتاهی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفتند. این گوشی‌ها با تجهیز به هوش مصنوعی گلکسی یا Galaxy AI تجربه موبایلی جدیدی را ارائه می‌دهند و عصر تازه‌ای را در دنیای فناوری و ارتباطات آغاز کرده‌اند.

جدیدترین پرچمداران گلکسی سامسونگ در ایران، از پشتیبانی ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. براین اساس، شرکت همراه سرویس خاورمیانه به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ در ایران، سرویس ویژه‌ای را به خریداران گوشی‌های سری Galaxy S24 ارائه می‌کند.

این خدمات شامل مواردی مثل شکستگی و ضربه خوردگی، آب‌ خوردگی، آتش‌سوزی یا انفجار و نوسانات برق می‌شود. تمامی کاربرانی که این سرویس را فعال کنند، می‌توانند در طول دوره سه ماهه آن، برای یک بار از این خدمات استفاده کنند.

کدام گوشی‌ها شامل این طرح می‌شوند؟
این خدمات ویژه، مختص گوشی‌های Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra است و همه دستگاه‌های تحت گارانتی تمامی شرکت‌ها را شامل می‌شود.
کاربرانی که دستگاه خود را تا تاریخ 28 اسفندماه 1402 خریداری کرده، در سامانه همتا (رجیستری) و همچنین در وبسایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه ثبت کرده باشند، می‌توانند از این خدمات ویژه رایگان بهره ببرند.

شرایط ثبت‌نام و استفاده چیست؟
برای استفاده از این سرویس ویژه، حداکثر تا 10 روز پس از فعال‌سازی دستگاه فرصت دارید که به این لینک مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهید. پس از اینکه ثبت‌نام خود را تکمیل کردید، سرویس ویژه رایگان Care+ برای مدت سه ماه برای گوشی‌ شما فعال می‌شود. در این مدت چنانچه حوادث تحت پوشش سرویس، برای دستگاه‌تان رخ داد، کافیست به نزدیک‌ترین مرکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کنید تا اقدامات لازم برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان انجام شود.
شما در طول مدت زمان سه ماهه این سرویس، می‌توانید برای یک بار از خدمات ویژه رایگان Care+ سامسونگ استفاده کنید.

افزایش مدت‌زمان پوشش Care+ به 15 ماه
به جهت حمایت از مشتریان ثبت‌نام نموده در این طرح که گوشی سامسونگ Galaxy S24 آن‌ها دارای گارانتی شرکت همراه سرویس خاورمیانه می‌باشد، تخفیف ویژه‌ای برای افزایش مدت سرویس به 15 ماه از تاریخ فعالسازی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است، خرید این سرویس فقط تا قبل از پایان دوره سه ماهه از تاریخ فعالسازی امکان‌پذیر می‌باشد و مشتریان محترم باید قبلا در سرویس Care+ ثبت‌نام کرده باشند.

برای ثبت‌نام و استفاده از خدمات ویژه رایگان Care+ به وبسایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه به نشانی https://hamrahservice.com مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره تلفن 84030 – 021 تماس بگیرید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.