«پوما» همه فعالیتهای خود را به خدمات ابری گوگل انتقال داد
شرکت آلمانی تولید کننده لوازم ورزشی «پوما» اعلام کرد دادهها، سیستمهای تجزیه و تحلیل و راهکارهای هوش مصنوعی خدمات رایانش ابری «Cloud گوگل» را در اختیار خواهد گرفت تا تجربه خرده فروشی آنلاین خود را برای مشتیان در سراسر جهان کارآمدتر، چابکتر و شخصیتر کند. این اقدام راه را برای ارایه نوآوریهای مخصوص مشتریان هموار میکند و از دستیاران خرید مبتنی بر هوش مصنوعی مولد گرفته تا آزمایشهای مجازی و برنامههای وفاداری مبتنی بر هوش مصنوعی طی این اقدام ارایه میشود.
این همکاریها باعث خواهد شد تا شرکت «پوما» بخشهایی از اکوسیستم تجارت الکترونیک خود از جمله PUMA.com را به زیرساخت ابری گوگل تغییر دهد و در نهایت یک پلتفرم داده تجارت الکترونیک جهانی ایجاد کند.
نتایج اولیه این همکاری پیشتر باعث بهبودهای قابل توجه در تجربه مشتریان «پوما» شده است که از جمله آنها میتوان به رشد 19 درصدی در میانگین ارزش سفارشات از سوی مشتریان و در نتیجه استفاده «پوما» از سیستم Analytics و BigQuery گوگل برای درک بهتر و متناسب کردن محتویات با نیازهای مشتریان اشاره کرد.
شرکت «پوما» علاوه بر این با استفاده از سرویسهای Apigee و BigQuery موفق شده است نسبت به گذشته 4 برابر سریعتر به سطوح موجود بلادرنگ دسترسی پیدا کند و به خریداران کمک کند محصولات مورد نظر را که میخواهند، در نزدیکتر فروشگاههای ممکن خریداری کنند.
منبع: prnewswire.com
ترجمه: همکاران سیستم