سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 13, 2024
15:22 شنبه، 25ام فروردینماه 1403
کد خبر: 164173

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی SU7 با مرسدس بنز

منبع: Digiato

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده، ظاهراً اولین مورد گزارش‌شده از تصادف خودرو برقی جدید شیائومی SU7 را نشان می‌دهد. در این تصویر، خودرو SU7 غول چینی با یک مرسدس بنز سدان سفید رنگ تصادف کرده و باعث آسیب خودرو بنز شده است.

براساس این تصویر که توسط برخی نشریات از جمله گیزموچاینا منتشرشده است، مرسدس بنز سفید رنگ با صدماتی از جمله شکستن چراغ جلوی سمت راست مواجه شده است و همچنین کاپوت آن کاملًا برآمده است. همچنین در سپر جلو و جلوپنجره ورودی هوای آن آسیب زیادی دیده می‌شود.

آسیب خودرو برقی شیائومی SU7

در مقابل، خودروی برقی شیائومی SU7 که بیشترین آسیب را در سمت راست خود متحمل‌شده، دو درب نسبتاً آسیب‌دیده دارد و همچنین کیسه هوای آن باز شده است.

براساس این گزارش، کاربری که راننده خودرو برقی شیائومی بوده، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که بلافاصله پس از تصادف، یک تماس اضطراری از داخل خودرو برای تأیید وضعیت آن برقرار شده است. هرچند کیسه‌های هوا خودرو نیز باز شده بودند، اما ظاهراً هیچ یک از لوازم جانبی داخلی آن آسیبی ندیده است. علاوه بر این، دستگیره‌های دو درب آسیب‌دیده خودرو نیز پس از تصادف بدون مشکل باز می‌شدند.


همچنین این تصادف هیچ صدمه جانی به‌همراه نداشته است و مالک شیائومی SU7، خودرو خود را برای تعمیر به مرکز خدمات پس از فروش غول چینی ارسال کرده است.

شیائومی در دی ماه سال گذشته از اولین خودرو برقی خود با نام SU7 رونمایی کرده بود و این دستگاه از 28 مارس (9 فروردین‌ 1403) روانه بازار چین شده است. روز گذشته گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد این خودرو با 40 ثانیه شارژ می‌تواند مسافتی 10 کیلومتری را طی کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.