رسانه‌های اجتماعی

هوش مصنوعی

May 14, 2024
16:07 سه شنبه، 25ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 166301

چت‌بات ChatGPT وارد بخش جست‌و‌جوی تیک‌تاک شد

منبع: Zoomit

تیک‌تاک با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارد کیفیت نتایج جست‌و‌جو را در پلتفرم خود بهبود دهد.

تیک‌تاک درحال آزمایش صفحه‌ی نتایج جست‌و‌جوی پیشرفته‌تری با نام Search Highlights است که از هوش مصنوعی مولد قدرت می‌گیرد.

در بخش بالایی نتایج برخی از جست‌و‌جوها در تیک‌تاک، خلاصه‌ای از نتایج تولید‌شده با هوش مصنوعی نمایش داده می‌شود. با کلیک روی این بخش، صفحه‌ای مجزا با پاسخ کامل هوش مصنوعی باز خواهد شد.

به‌نوشته‌ی ورج، صفحه‌ی نتایج هوش مصنوعی، به استفاده از چت‌بات ChatGPT برای تولید محتوا اشاره می‌کند و می‌گوید تیک‌تاک هنگامی این محتوا را ارائه می‌دهد که الگوریتم‌های هوش مصنوعی نتایج مرتبط با جست‌وجوی شما را بیابند. به‌نظر می‌رسد این قابلیت فعلاً محدود است و برای همه‌ی جست‌و‌جوها پاسخ هوش مصنوعی وجود ندارد.

در تیک‌تاک قابلیت دیگری مشابه Search Highlights وجود دارد که به‌عنوان خروجی هوش مصنوعی برچسب‌گذاری نشده است. بخش مورد اشاره نیز در بالای نتایج جست‌و‌جو نمایش می‌یابد، اما نمی‌دانیم اطلاعات از کجا به‌دست آمده‌اند.

تیک‌تاک به‌طور پیوسته در حال افزودن قابلیت‌های جدید به بخش جست‌و‌جو درون‌برنامه‌ای خود است. این پلتفرم پاییز گذشته، آزمایش افزودن نتایج جست‌و‌جوی گوگل به صفحه‌ی نتایج درون‌برنامه‌ای خود را آغاز کرد.

تیک‌تاک همچنین آزمایش‌هایی برای افزودن لینک مستقیم به وب‌سایت‌های مرجع مثل ویکی‌پدیا و IMDb به صفحه‌ی نتایج جست‌وجوی درون‌برنامه‌ای خود انجام داده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.