اپراتورها

تلفن همراه

May 15, 2024
14:16 چهارشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 166359

مدیرعامل مخابرات: با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، برای ارتقاء و نوسازی شبکه استان‌های خراسان رضوی و اصفهان سرمایه‌گذاری شد

مهندس سلطانی در آیین امضای قراردادهای خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات با بیان اینکه شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور کشور مدافع شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان در کشور است، گفت: تقویت و حمایت از شرکت مخابرات، کلید رشد ارتباطات در کشور است و ان‌شاءالله با عنایت خداوند متعال بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل این شرکت، صبح روز سه‌شنبه در مراسم امضای قرارداد خرید تجهیزات شبکه از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با تأکید بر فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری در مورد تولید، افزایش آن و رونق و مشارکت مردمی گفت: هیئت مدیره مخابرات با حمایت از تولید داخلی، همواره تمامی برنامه‌ها و تحولات شرکت را معطوف به اجرای این فرامین کرده‌اند و در سطح ملی نیز اقتصاد کشور به تولید در جهت توسعه ارتباطات گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از تولید داخلی در شرکت مخابرات نهادینه شده است، گفت: با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، برای ارتقاء، نوسازی و بازسازی شبکه استان‌های خراسان رضوی و اصفهان سرمایه‌گذاری شده که ان‌شاءالله با عنایت خداوند متعال در آینده نزدیک شاهد پیاده‌سازی و ارتقاء شبکه انتقال در این دو استان خواهیم بود.

مهندس سلطانی با اشاره به هفته ارتباطات تصریح کرد: شرکت مخابرات با یاری شرکت‌های دانش‌بنیان، تحولات خوبی در بخش ثابت فراهم می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله مخابرات با حمایت بیشتر ازشرکت‌های تولیدکننده، شاهد پروژه‌های بزرگتر باشد و توان مالی شرکت افزایش یابد تا نظام و کشور با ارتباطات پایدار به رشد اقتصادی خوبی دست پیدا کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.