تبلت

تلفن همراه

May 15, 2024
15:15 چهارشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 166373

معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درباره مدل‌های مختلف آیپد را توضیح داد

منبع: Digiato

پس از رویداد آیپد اپل در هفته گذشته، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اشاره کردند که آیپد پرو جدید در واقع نازک‌تر و سبک‌تر از آیپد ایرهای فعلی است. این موضوع باعث شد برای کاربران این سؤال پیش آید که کلمه «Air» در‌حال‌حاضر برای اپل چه معنایی دارد.

در یک مصاحبه جدید، «گرگ جازویاک»، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، توضیحاتی دراین‌باره ارائه کرد. جوزویاک در گفت‌وگو با «آرون ماینی» توضیح داد که اپل در واقع قصد دارد ویژگی‌های مختص به آیپد پرو را با قیمت پایین‌تر، در دیوایس‌های آیپد ایر بگنجاند: «بدیهی است که با تغییر ضخامت، نام محصولات را تغییر نمی‌دهیم، اما مدل‌های Air درواقع یکی از محصولات خطوط تولید آیپد است که ویژگی‌های مدل Pro را با قیمت مقرون به‌صرفه ارائه می‌کند. این چیزی است که آیپد ایرها را به‌نوعی مشهور می‌کند. به‌عنوان مثال، آیپد ایر 2024 مجهز به تراشه M2 است که در نسل قبلی آیپد پرو قرار داشت. همچنین می‌توان گفت که اندازه 13 اینچی نیز یک ویژگی دیگر بود که در مدل‌های پرو وجود داشت و حالا در آیپد ایرهای جدید با قیمت پایین‌تر وجود دارد.»

از نظر جازویاک، اپل مدل‌های مختلف آیپد را با این استراتژی‌ها عرضه می‌کند:

آیپد 10: «این محصول مدل پایه آیپدها است. این مدل شامل ویژگی‌های اصلی است که کاربر دوست دارد در یک iPad مقرون‌به‌صرفه وجود داشته باشد.»

آیپد ایر: «ویژگی‌های آیپد پروهای قبلی با قیمتی به‌مراتب کمتر، در این مدل وجود دارد.»

آیپد پرو: «ایده اپل این است که آیپد پروها ویژگی‌های نوآورانه‌ای ارائه کنند؛ نه‌فقط ویژگی‌های معمولی که از یک آیپد انتظار می‌رود. به‌عنوان مثال نمایشگر Ultra Retina XDR، بهترین نمایشگر جهان در حوزه تبلت‌ها است و در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد.»

جازویاک در نهایت گفت: «امیدواریم روزی شاهد مهاجرت همه کاربران به مدل‌های پرو باشیم.»

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.