ورود یک بازیگر جدید به بازار سفارش آنلاین غذا
یکی از مهمترین اتفاقاتی که در سایه توسعه اقتصاد دیجیتال رخ میدهد، ایجاد بازارهای رقابتی و افزایش سطح دسترسی است. به این ترتیب انحصار در اقتصاد دیجیتال دوام چندانی نخواهد داشت.
با این اوصاف بد نیست بدانید که بازار سفارش آنلاین غذا به تدریج شاهد حضور بازیگران متنوعی خواهد بود. بازاری که در سالهای گذشته با کنار رفتن کسب و کارهای کوچک انحصاری شده بود، حالا با ورود بازیگران تازه قرار است رقابتی شود.
بعد از اعلام گروه گلرنگ مبتنی بر راهاندازی و توسعه اُفود به عنوان رقیبی جدی برای اسنپفود، حالا فیدیلیو هم از ورود خود به بازار سفارش آنلاین غذا خبر داده است. این پلتفرم که تا پیش از این در زمینه نقد و بررسی رستورانها و کافهها فعالیت میکرد، حالا اعلام کرده است که وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شده است.
این شرکت مدعی شده است که با گذشت ۱۵سال از آغاز فعالیتش، حدود یک میلیون کاربر دارد و در طول یک سال و نیم گذشته مشغول کار روی این محصول جدید بوده است. گویا فیدیلیو نسخه بتای سرویس سفارش آنلاین غذای خود را برای تهران آماده کرده است و سیستم لجستیک اختصاصی خودش را هم دارد.