اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

هوش مصنوعی

May 28, 2024
10:00 سه شنبه، 8ام خردادماه 1403
کد خبر: 166591

ورایزون از هوش مصنوعی مولد برای خدمات بهتر به مشتریان استفاده می‌کند

ICTna.ir – اپراتور آمریکایی برخی از برنامه‌های جدید هوش مصنوعی مولد با کمک انسان را راه‌اندازی کرده است که برای بهبود خدمات مشتری و کاهش ریزش مشتریان طراحی شده‌اند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این ابزارها برای «کمک به مثبت شدن هر تعامل» و همچنین برای «کمک به کاهش بار شناختی در فروشگاه و مراکز خدمات مشتری» طراحی شده اند.

«دستیار پژوهشی شخصی» برای کمک به کارکنانی که با مشتری روبرو هستند، در بررسی منابع برای ارائه اطلاعات مرتبط به مشتریان طراحی شده است. این نسخه به خود می‌بالد و میگوید: پیشرفت‌ها در حال حاضر مشهود هستند، کارمندان اکنون می‌توانند به 95 درصد سؤالات مشتریان پاسخ دهند!

همچنین از هوش مصنوعی برای جفت کردن هوشمندانه مشتریان با بهترین نماینده خدمات مشتری در دسترس استفاده می‌کند، به این معنی که اگر تماس‌گیرنده سؤال یا شکایت خاصی در رابطه با خدمات بین‌المللی خود داشته باشد، به‌جای یک متخصص عمومی، با کارشناسان سفر بین‌المللی خبره همراه می‌شود.

همچنین یک ابزار شخصی خریدار وجود دارد که پروفایل مشتری را تجزیه و تحلیل می‌کند و اطلاعاتی را در مورد علت تماس آنها ارائه می‌کند. با این ادعای ورایزون، زمان تراکنش مشتری دو تا چهار دقیقه کاهش داده است.

در همین حال، نام هشداردهنده «Segment of Me» از هوش مصنوعی برای ارائه طرح‌های جدید، پیشنهادات محصول و ارتقای خدماتی که برای آنها طراحی شده است، به مشتریان ارائه می‌کند، که به گفته این شرکت باعث بهبود تعامل و کاهش ریزش شده است.

برایان هیگینز، مدیر ارشد تجربه مشتری ورایزون در این خصوص گفت: ما در سفری هستیم تا در طول هر تعامل، یک تجربه برتر ارائه کنیم، زیرا می دانیم که برای مشتریان ما چه چیزی اهمیت دارد. ما تقریباً 99 درصد از جمعیت را به هم متصل می‌کنیم و آن‌ها روی ما حساب می‌کنند که همه چیز از برقراری تماس و ارسال پیامک گرفته تا خرید فناوری جدید، سؤالات صورت‌حساب یا بررسی محصولات جدید در فروشگاه‌های ما را انجام دهیم. ما درک می کنیم که هر تعاملی فرصتی است برای ایجاد تأثیر معنادار بر زندگی مردم. هوش مصنوعی به ما کمک می کند تا نه تنها انتظارات را برآورده کنیم، بلکه از آنها فراتر برویم و به مشتریان خود نشان دهیم که در هر مرحله از آنها حمایت می کنیم.

Sowmyanarayan Sampath، مدیر اجرایی مصرف کننده این اپراتور، در مصاحبه ای با بلومبرگ این هفته گفت که هوش مصنوعی “ماشین رشد بعدی ما است” و اینکه تقاضای مرتبط با ابزارهای هوش مصنوعی قرار است در پنج سال آینده بیش از دو برابر شبکه شرکت شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.