تلفن همراه

گوشی

May 19, 2024
13:52 یکشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 166615

این اولین عکس واقعی از آیفون ۱۶ است

منبع: Zoomit

تصویر واقعی منتسب‌ به آیفون ۱۶، گوشی جدید اپل را از نمای پشتی با دوربین‌های جدید نشان می‌دهد.

اپل رویکرد بسیار محافظه‌کارانه‌ای درقبال محصولات معرفی‌نشده‌اش دارد و معمولاً تلاش زیادی برای فاش‌نشدن اطلاعات محرمانه‌اش انجام می‌دهد. با‌وجود‌این، همچنان شاهد افشاگری‌های مختلفی درباره‌ی محصولات اپل هستیم.

یکی از حساب‌های کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس که سابقه‌ی چندان درخشانی ندارد، تصویر منتسب‌ به مدل نهایی آیفون ۱۶ را فاش کرده است. در این تصویر می‌بینیم که چینش دوربین‌های پشتی تغییر کرده است و لنزها به‌صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

طبق ادعای منابع آگاه، اپل تولید نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ۱۶ را هنوز شروع نکرده است؛ بنابراین، بسیار بعید است که مدل نهایی آیفون ۱۶ واقعاً تولید شده باشد. بدین‌ترتیب، آنچه در تصویر می‌بینیم، احتمالاً ماکتی غیررسمی است که از روی شایعه‌ها ساخته شده است.

بااین‌‌همه، هیچ احتمالی را نمی‌توان رد کرد. ممکن است اپل واقعاً مدلی آزمایشی و اولیه از آیفون ۱۶ را به‌صورت محدود تولید کرده باشد.

بازگشت اپل به چیدمان عمودی دوربین پشتی اتفاقی غیرمنتظره است. این شرکت با رونمایی آیفون ۱۳ از چیدمان عمودی فاصله گرفت؛ اما نیاز به ضبط ویدئو سه‌بعدی برای ویژن پرو باعث می‌شود اپل باردیگر به دوربین‌های عمودی برگشت بزند.

فعلاً قیمت گوشی نسل جدید اپل را نمی‌دانیم. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالاً مدل‌های ۲۰۲۴ گوشی آیفون در اواخر شهریور رونمایی خواهند شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.