رمز ارز

May 25, 2024
14:47 شنبه، 5ام خردادماه 1403
کد خبر: 166923

آموزش خریدوفروش نات کوین برای ایرانیان

منبع: Way2pay

حتماً اطرافیانتان را در حال ضربه‌زدن مکرر روی صفحه موبایل دیده‌اید و از این طریق با بازی نات کوین آشنا شده‌اید. ایردراپ نات کوین اخیراً موردتوجه میلیون‌ها کاربر در فضای مجازی قرار گرفت و پس از لیست‌شدن ۸۰ درصد رشد کرد. حجم معاملات نات کوین تنها ۴ روز پس از قیمت‌گذاری به ۱۸۱ میلیون دلار رسید. بر خلاف تصور، خریدوفروش نات کوین بسیار ساده و تنها در ۳ مرحله انجام می‌شود. فقط کافی است در صرافی اوام‌پی فینکس ثبت‌نام و مراحلی که در این مقاله آموزش‌داده‌شده است را دنبال کنید.

نات کوین (NOTCOIN) چیست؟
به گزارش روابط عمومی صرافی اوام‌پی فینکس، نات کوین (Notcoin) یک بازی Tap-to-Earn در اکوسیستم تون (TON) است که در اپلیکیشن تلگرام اجرا می‌شود. بازیکنان با اشتیاق و با سرعت روی دکمه زرد کلیک می‌کردند تا بتوانند توکن نات کوین رایگان به دست آورده و آن‌ها را پس از قیمت‌گذاری بفروشند. نات کوین (Notcoin) توسط Open Builders ساخته و به بازار عرضه شد. این تیم بر توسعه بازی‌های اجتماعی و ویروسی تمرکز دارد. ارزش بازار این توکن به۶۰۰میلیارد دلار رسیده و در رتبه ۱۱۵ بازار قرار دارد.

توکنومیکس نات کوین
مجموعاً ۱۰۲.۷ میلیارد توکن NOT وجود دارد. از این میزان، ۷۸ درصد (تقریباً ۸۰.۲ میلیارد توکن) به ماینرهای اولیه و دارندگان کوپن تخصیص می‌یابد. ۲۲ درصد باقیمانده برای کاربران جدید و معامله‌گران محفوظ است. هدف از این تخصیص ترویج یک اکوسیستم غیرمتمرکز و جامعه‌محور است. تیم توسعه می‌خواهد به‌زودی ویژگی‌ها و همکاری‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری معرفی کند.
علاوه بر این، نسبت تبدیل به‌صورت ۱۰۰۰:۱ اعمال می‌شود که در آن هر ۱۰۰۰ نات کوین در بازی به ۱ توکن NOT در هنگام مبادله تبدیل می‌شود.

لیست‌شدن نات کوین
سرانجام انتظارها به پایان رسید و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت نات کوین در صرافی‌های معتبر جهانی لیست شد. کسانی که موفق شده‌اند نات کوین را در بازی استخراج کنند، هم اکنون می‌توانند موجودی خود را به فروش رسانده و کسب سود کنند. پس از قیمت‌گذاری، این ارز در روز اول شاهد ۸۰ درصد رشد و در روزهای بعدی ریزش ۶۰ درصدی را تجربه کرده است.

به‌صورت کلی دو انتخاب پیش روی دارندگان نات کوین وجود دارد. گزینه اول این است که نات کوین‌های خود را در بازی استیک یا سپرده‌گذاری کنند تا از پاداش‌ها و امکانات بعدی پروژه بهره‌مند شوند. راه دیگر فروش نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال است. در حال حاضر هیچ محدودیتی در انتقال و تبدیل این ارز در پلتفرم‌های معاملاتی وجود ندارد. در ادامه مطلب به بهترین روش خریدوفروش نات کوین می‌پردازیم.

فروش نات کوین در صرافی اوام‌پی فینکس
۱- متصل‌کردن ربات تلگرامی به کیف پول تون کیپر:
استفاده از کیف پول تلگرام می‌تواند برای کاربران ایرانی با ریسک ازدست‌دادن سرمایه همراه باشد؛ بنابراین تنها گزینه کیف پول تون کیپر است. در قدم اول این کیف پول را دانلود کرده و ربات تلگرامی را به آن متصل کنید.

۲- انتقال نات کوین از تون کیپر به اوام‌پی فینکس:
در مرحله بعدی باید در صرافی او ام پی فینکس ثبت نام و احراز هویت کنید تا امکان واریز و برداشت برای شما فراهم شود. سپس به قسمت واریز رفته و آدرس واریز و کد ممو را کپی کنید. سپس کیف پول تون کیپر را بازکرده، روی آیکون ارز نات کوین کلیک و گزینه Send را انتخاب کنید. در نهایت آدرس انتقال و کد ممو را جای‌گذاری کرده و درخواست برداشت را تأیید کنید. مجدد در صرافی او ام پی فینکس داشبورد خود را رفرش کنید.

۳ – فروش نات کوین در اوام‌پی فینکس:
در آخرین قدم به لیست ارزهای او ام پی فینکس مراجعه کرده و ارز نات کوین را پیدا کنید. به صفحه معاملاتی این ارز هدایت می‌شوید و حالا می‌توانید سفارش فروش نات کوین خود را ثبت کنید.

آینده نات کوین چگونه خواهد بود؟
ارز دیجیتال نات کوین از یک پروژه سرگرمی و به‌ظاهر اسکم، امروزه به موضوع موردبحث جامعه کریپتو تبدیل شده و بسیاری از افراد را به آینده خود امیدوار کرده است. نات کوین چندین به‌روزرسانی هیجان‌انگیز پیش رو دارد. در آخرین اخبار، نات کوین به‌عنوان یک پروژه گیمفای و جامعه‌محور با ۳۵ میلیون کاربر از برنامه‌های خود برای سپرده‌گذاران رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که بنیان‌گذاران قصد دارند موارد استفاده از این توکن را در برنامه تلگرام و دنیای واقعی افزایش دهند.

نکته قابل‌توجه این است که وایت پیپر این پروژه خالی است و هیچ‌کدام از اطلاعات موجود در مورد آینده نات کوین ممکن است موثق نباشند. همین عدم قطعیت می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری در این ارز را تا حد زیادی افزایش داده و موجب بروز نگرانی در معامله‌گران شود.

جمع‌بندی
در این مقاله آموختیم که ایرانیان چگونه می‌توانند ارز دیجیتال نات کوین را به تومان تبدیل کنند. از نظر کاربران، صرافی او ام پی فینکس بهترین پلتفرم ایرانی است که می‌توانید با حداقل کارمزد و حداکثر سرعت نات کوین‌های خود را در آن خریدوفروش کنید. در نظر داشته باشید که این محتوا به‌هیچ‌عنوان یک توصیه مالی نیست و هدف ما از تولید و انتشار این محتوای آموزشی، بالابردن سطح علمی جامعه رمزارزی کشور است. از طرفی، این ارز به‌تازگی لیست شده و پیش‌بینی درستی نمی‌توان از آینده آن داشت؛ بنابراین تأکید می‌کنیم پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه قدم بردارید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.