باندپهن

فیبرنوری

May 26, 2024
14:36 یکشنبه، 6ام خردادماه 1403
کد خبر: 166946

حفاری بیش از دو کیلومتر در هفته اول اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری روند حفاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهرکرد را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان از روند حفاری پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بازدید کرد.

امانی در حاشیه بازدید از محله ۳۲ منظریه، محل شروع اجرای پروژه اظهار کرد: همانطور که پیش بینی شده بود مجوز حفاری ۱۶ کیلومتری در محله منظریه، از سوی شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط صادر شد و در آغازین روزهای حفاری پروژه پیشرفت قابل توجهی داشت و در طی یک هفته بیش از دو و نیم کیلومتر حفاری صورت گرفته است.

امانی اظهار کرد: اپراتور مربوطه کلیه استاندارهای حفاری فیبر نوری از جمله عمق و عرض حفاری را رعایت نموده و ان شالله تا آخر ماه حفاری محله منظریه به اتمام می رسد و با هماهنگی های صورت گرفته در کمیسیون حفاری شهرستان، عملیات عمرانی زون های بعدی آغاز می شود.

امانی ضمن عرض تسلیت شهادت شهید راه خدمت و خادم مردم، اظهار کرد: قرار بود مراسم آغاز حفاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد به مناسبت هفته ارتباطات و آزادی خرمشهر قهرمان در روز سوم خرداد برگزار شود، که با توجه به واقعه دلخراشی که برای رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان اتفاق افتاد، این مراسم برگزار نشد اما حفاری در محله منظریه به صورت غیر رسمی آغاز شد، تا طبق فرمایشات ریاست جمهور و با تاسی از ایشان در خدمت به مردم استان وقفه ای ایجاد نشود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.