تلفن همراه

گوشی

May 29, 2024
11:17 چهارشنبه، 9ام خردادماه 1403
کد خبر: 167113

موبایل جدید هواوی با باتری ۶هزار میلی آمپری رونمایی شد

منبع: مهر

شرکت هواوی از دستگاه جدید سری انجوی ۷۰ رونمایی کرده که نمایشگر۶.۷۵ اینچی با۸ گیگابایت RAM دارد. باتری دستگاه نیز ۶ هزار میلی آمپری است.

به گزارش گیزموچاینا، هواوی در دسامبر ۲۰۲۳ میلادی از موبایل «انجوی ۷۰»(Enjoy ۷۰) را با تراشه Kirin۷۱۰A در چین رونمایی کرد. در ژانویه سال جاری میلادی نیز انجوی ۷۰ پرو با تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ رونمایی شد. در فوریه ۲۰۲۴ نیز این برند انجوی ۷۰z با تراشهKirin۷۱۰A را معرفی کرد.

در همین راستا هواوی امروز بی سر وصدا چهارمین دستگاه سری انجوی ۷۰ را در چین رونمایی کرد که انجوی ۷۰s نام دارد. دستگاه مذکور یک نمایشگر ال سی دی ۶.۷۵ اینچی با طراحی سوراخی به شکل قطره آب دارد. پشت دستگاه نیز مشابه سری Pura ۷۰ است. نمایشگر انجوی ۷۰s وضوح +HD با ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد.

همچنین یک اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر وجود دارد و دکمه فیزیکی مخصوصEnjoy X برای دسترسی به اپلیکیشن هایی که بیشتر مورد استفاده هستند نیز وجود دارد. کاربر می تواند دکمه مذکور را براساس ترجیحات خود شخصی سازی کند.

جلوی دستگاه یک دوربین ۸مگاپیکسلی وجود دارد. پشت موبایل هواوی نیز یک دوربین ۵۰مگاپیکسلی بایک لنز ۲ مگاپیکسلی مکرو وجود دارد. سیستم عامل موبایل مذکور نیز هارمونیOS۴ است.

انجوی ۷۰s دارای تراشه Kirin۷۱۰A با ۸گیگابایتRAM و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این موبایل باتری ۶ هزار میلی آمپری با پشتیبانی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی دارد.

موبایل جدید هواوی در ۲ نسخه با حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود. قیمت این نسخه ها به ترتیب ۱۱۹۹ و ۱۳۹۹ یوان یا ۱۶۵ و ۱۹۰ دلار است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.