فناوری اطلاعات

May 30, 2024
11:57 پنجشنبه، 10ام خردادماه 1403
کد خبر: 167165

دعوت خوانساری از کوبا برای حضور در الکامپ

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی با وزیر ارتباطات کوبا دیدار و از این کشور برای حضور در نمایشگاه الکامپ دعوت کرد.

به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی با وزیر ارتباطات کوبا دیدار و از این کشور برای حضور در نمایشگاه الکامپ و گفت‌وگو با بخش خصوصی کشورمان دعوت کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص موضوعاتی چون: توافقات انجام شده، فرآیند انجام کار و آخرین وضعیت پیشرفت برنامه اقدام مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از دیگر مواردی که در این نشست به آن پرداخته شد، بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های بخش خصوصی ایران در کوبا، همکاری پارک‌های علم و فناوری دو کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع دولت هوشمند برای بخش فنی کوبا، همکاری در زمینه امنیت سایبری و پیگیری انعقاد یادداشت تفاهم همکاری میان پست دو کشور بود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در این دیدار از وزارت ارتباطات کوبا برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دعوت به عمل آورد و پیشنهاد برگزاری جلسات بخش خصوصی میان دو طرف و کارگاه‌های آموزشی را مطرح کرد که البته مورد استقبال طرف کوبایی قرار گرفت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.