فناوری اطلاعات

June 7, 2024
11:59 جمعه، 18ام خردادماه 1403
کد خبر: 167412

فراخوان استخدام دبیران تخصصی کمیسیون‌های سازمان نصر تهران

با توجه به تصویب عناوین کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران توسط هیئت‌مدیره و متعاقب آن، انتشار فراخوان عضویت در این کمیسیون‌ها، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران درنظر دارد مطابق آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، اقدام به جذب دبیران تخصصی و موظف برای کمیسیون‌های تخصصی کند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، با توجه به تصویب عناوین کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران توسط هیئت‌مدیره و متعاقب آن، انتشار فراخوان عضویت در این کمیسیون‌ها، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران درنظر دارد مطابق آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، اقدام به جذب دبیران تخصصی و موظف برای کمیسیون‌های تخصصی کند.

اسامی کمیسیون‌های تخصصی سازمان به شرح ذیل است:

1- نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی 2- هوش مصنوعی و علم داده 3- نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی 4- نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف‌ 5- سلامت دیجیتال 6- مدیریت ارتباط با مشتری‌ 7- فروشگاه‌ها 8- تجهیزات فناوری خرده‌فروشی و پرداخت‌ 9- اینترنت و انتقال داده‌ها 10- ساخت مراکز داده‌ 11- اینترنت اشیا‌ 12- تامین کالا و تجهیزات فاوا‌ 13- شبکه‌ 14- تولید‌ 15- فین تک‌ 16- صنعت افتا‌ 17- بانکداری دیجیتال 18- خدمات مراکز داده و ابری 19- تجارت الکترونیکی 20- آزادکاران و کارشناسان حرفه‌ای 21- مشاوران 22- آموزش و پژوهش 23- کرادفاندینگ 24- صنعت پرداخت 25- لندتک 26- محتوای ویدئویی

وظایف و مسئولیت‌های دبیر تخصصی کمیسیون نیز مطابق با آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، به شرح ذیل است:

– هماهنگی با رئیس کمیسیون برای پیگیری فعالیت‌های محوله.

– پیگیری وظایف محوله از سوی رئیس کمیسیون (با نهادهای خارج از سازمان).

– هماهنگی حضور مهمانان (خارج از سازمان) در کمیسیون.

– تهیه دستورجلسات کمیسیون با تایید رئیس کمیسیون.

– تهیه صورتجلسات کمیسیون با تایید رئیس کمیسیون؛ دبیر تخصصی کمیسیون موظف است با همکاری نایب رئیس و در طی جلسه، مصوبات جلسه را تنظیم و منتشر نماید.

– پیگیری کلیه مصوبات قبلی کمیسیون و گزارش موارد اجرا نشده در گزارش‌های فصلی یا مواردی که موعد انجام داشته و به انجام نرسیده‌اند، به رئیس کمیسیون.

– هماهنگی برگزاری جلسات کمیسیون (حضوری، مجازی یا ترکیبی).

– اطلاع‌رسانی مناسب دستورجلسه و زمان برگزاری آن در دوره‌های زمانی از قبل پیش‌بینی شده.

– تهیه نسخه نهایی صورتجلسات کمیسیون (با تکیه بر توضیحات مهم ارائه شده و مصوبات نهایی شده در جلسه کمیسیون) و اخذ تایید رئیس کمیسیون.

– بارگذاری صورتجلسات کمیسیون در صفحه مربوطه در پورتال سازمان، حداکثر طی 48 ساعت پس از تایید رئیس کمیسیون.

– بارگذاری نتایج و مصوبات کمیسیون در پورتال سازمان و کانال اطلاع‌رسانی.

– پیگیری دریافت اطلاعات از رئیس یا نایب رئیس کمیسیون و بروزرسانی اطلاعات مربوط به کمیسیون، در صفحه مربوطه در پورتال سازمان.

– همکاری با رئیس کمیسیون در تهیه گزارش‌های فصلی، سالیانه و موردی درخواست شده از فعالیت‌های کمیسیون.

– هماهنگی فعالیت‌های کمیسیون (مرتبط با دبیرخانه سازمان).

– تهیه و اخذ تایید احکام اعضاء و رئیس کمیسیون و هماهنگی با روابط‌عمومی برای اطلاع‌رسانی حکم رئیس کمیسیون در اخبار سازمان.

– هماهنگی با روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی منظم اخبار کمیسیون، مطابق تقویم اطلاع‌رسانی فصلی تنظیم شده با هماهنگی رئیس کمیسیون و مسئول روابط‌عمومی سازمان.

– حضور فعال در گروه‌های رسمی ایجاد شده توسط دبیرخانه سازمان (مرتبط با کمیسیون) در شبکه‌های اجتماعی مورد تایید سازمان و همکاری با رئیس کمیسیون در مدیریت گروه مذکور.

شرایط فرد متقاضی دبیر تخصصی نیز مطابق با آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، به شرح ذیل است:

– تسلط بر قوانین سازمان، ساختار تشکیلاتی و روال‌های اجرایی آن.

– آشنایی با قوانین، فرآیندها، سازمان‌ها و گواهی‌های حوزه تخصصی مربوطه.

– آشنایی با مسائل و دغدغه‌های حوزه تخصصی مربوطه.

– دارای حداقل سه سال فعالیت حرفه‌ای در حوزه تخصصی مربوطه.

– دارای حداقل مدرک کاردانی.

– آشنایی با ملاحظات و شئون ارتباطی با سایر نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و صنفی.

– توانمندی برقراری ارتباط موثر با اعضاء و فعالان صنفی حوزه تخصصی.

هر یک از موارد زیر باعث ارجحیت است:

• عضویت حقیقی یا داشتن گواهی مشاور تایید صلاحیت شده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای.

• داشتن مدرک تحصیلات تکمیلی در حوزه فناوری اطلاعات یا مدیریت.

شرایط کار به شرح زیر است:

• ساعات کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و پنجشنبه‌ها تعطیل مشروط است.

• کار تمام وقت و محل آن در دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است.

• پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمان تکمیلی از زمان آغاز به کار برقرار است.

• مزایای اضافه کاری، ماموریت، تعطیل کاری و شرایط مرخصی و عیدی و پاداش و غیره مطابق قوانین جاری وزارت کار است.

متقاضیان می‌توانند رزومه و سوابق کاری خود را تا پایان روز چهارشنبه مورخ 23 خردادماه 1403 به نشانی پست الکترونیکی Info@tehrannsr.org ارسال کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.