رگولاتوری

June 9, 2024
12:12 یکشنبه، 20ام خردادماه 1403
کد خبر: 167613

دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکین مخابرات خوزستان برگزار شد

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، از برگزاری دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده به صورت برخط، برای رسیدگی به شکایات باز مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی در جلسه‌ای که با حضور مدیر منطقه مخابرات استان خوزستان و کارشناسان منطقه جنوب غرب رگولاتوری برگزار شد، گفت: بخش قابل توجهی از شکایات مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان به قطع ارتباط ناشی از سرقت کابل و تخریب تجهیزات مربوط می‌شود که شرکت مخابرات ایران باید برای رفع این مشکلات، بستر ارتباطی لازم را در شهرهای استان خوزستان و به خصوص در روستاهایی که به تازگی به شهر تبدیل شده‌اند فراهم کند.

وی با اشاره به 220 شکایت باز مربوط به استان خوزستان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 افزود: دو مورد از مهم‌ترین مشکلات مشترکین استان خوزستان، مدت‌زمان طولانی پاسخگویی و عدم پاسخگویی دقیق شرکت مخابرات به شکایات مشترکین است؛ در این راستا، شرکت مخابرات استان خوزستان باید با رصد مداوم سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195، پاسخگویی به شکایات کاربران را در کمترین زمان و در چارچوب صحیح به صورت جامع و شفاف انجام دهد.

همچنین مدیر منطقه مخابرات استان خوزستان در این جلسه به مشکل سرقت تجهیزات مخابراتی در این استان به عنوان یکی از عوامل مهم ایجاد اختلال در ارتباطات اشاره کرد و گفت: با حسن استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در تلاش برای ارتقاء کیفیت پاسخگویی به شکایات کاربران هستیم.

در این کمیته همچنین تعداد 66 مورد شکایت مشترکین شرکت مخابراتی استان خوزستان طرح و تعیین تکلیف شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.