هوش مصنوعی

June 9, 2024
13:22 یکشنبه، 20ام خردادماه 1403
کد خبر: 167627

داک‌داک‌گو هم به دنیای چت‌بات‌های هوش مصنوعی وارد شد

منبع: Zoomit

با چت‌بات داک‌داک‌گو می‌توان به‌صورت ناشناس از هوش مصنوعی استفاده کرد.

موتور جست‌وجوی داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) که به‌دلیل تمرکز شدید بر حریم خصوصی کاربران شناخته می‌شود، سرویس جدیدی به نام DuckDuckGo AI Chat راه‌اندازی کرد. این ابزار به شما اجازه می‌دهد به‌صورت کاملاً ناشناس و رایگان با چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی تعامل داشته باشید.

در DuckDuckGo AI Chat، موتور جست‌وجو به‌عنوان واسطه‌ای بین شما و چت‌بات‌ها عمل می‌کند. می‌توانید سؤال بپرسید یا دستورات اولیه‌ای را ارائه دهید و DuckDuckGo AI Chat آن‌ها را با حذف هرگونه اطلاعات شخصی از درخواست‌های شما، به چت‌بات‌هایی مثل GPT-3.5 Turbo یا Claude 3 Haiku هدایت می‌کند. چت‌بات‌ها فقط آدرس IP داک‌داک‌گو را مشاهده خواهند کرد و در نتیجه، ناشناس‌بودن شما بیش‌ از پیش حفظ می‌شود.

به‌نوشته‌ی ITHome، اگرچه امکان دارد برخی از چت‌بات‌ها به‌صورت موقت مکالمات شما را ذخیره کنند، اما DuckDuckGo AI Chat به کاربران اطمینان می‌دهد که داده‌هایشان در مدت ۳۰ روز حذف خواهد شد و برای آموزش یا بهبود مدل‌های هوش مصنوعی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

استفاده چت‌بات هوش مصنوعی داک‌داک‌گو رایگان است، اما برای جلوگیری از سوء‌استفاده، محدودیتی روزانه برای تعداد درخواست‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته کاربران عادی در استفاده‌ی روزمره با این محدودیت مواجه نخواهند شد. DuckDuckGo قصد دارد در آینده تعداد چت‌بات‌های در دسترس را افزایش دهد تا گزینه‌های بیشتری برای کاوش در قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته و برقراری گفت‌وگوهای ناشناس در اختیار کاربران قرار دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.