باندپهن

رگولاتوری

فیبرنوری

June 9, 2024
18:21 یکشنبه، 20ام خردادماه 1403
کد خبر: 167651

بررسی آخرین وضعیت توسعه فیبرنوری در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی

آخرین وضعیت توسعۀ شبکۀ فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در سفر رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این دو استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امیر لاجوردی پایان هفتۀ گذشته در نهمین و دهمین سفر استانی خود طی دو ماه گذشته در دو استان آذربایجان شرقی و غربی حضور یافت و آخرین وضعیت ارتباطی در زمینه‌های مختلف از جمله توسعۀ شبکۀ فیبرنوری منازل و کسب و کارها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معاون وزیر ارتباطات در سفر به آذربایجان شرقی ضمن دیدار با سرپرست استانداری این استان و مدیران شهری تبریز راهکارهای رفع‌ چالش‌های موجود در مسیر رفع موانع توسعۀ شبکۀ فیبرنوری این کلانشهر را بررسی کرد.

دیگر برنامۀ رئیس رگولاتوری در استان آذربایجان شرقی بازدید و دیدار با مدیران و کارکنان منطقۀ تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آذر بود؛ در این بازدید رئیس سازمان از نزدیک نقطه نظرات و درخواست‌های کارکنان منطقه را شنید و در جریان فعالیت‌های این اداره کل قرار گرفت.

بازدید از عملیات اجرایی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در سطح شهر ارومیه دیگر برنامۀ جانشین وزیر در امور ارتباطات در سفر به استان‌های آذربایجان غربی و شرقی بود. وی در این بازدید که همراه با معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی انجام شد به بررسی وضعیت پیشرفت پروژه در شهر ارومیه پرداخت.

همچنین در این سفر مقرر شد که اپراتور مجری شبکۀ فیبرنوری منازل و کسب و کارها در ارومیه عملیات اجرایی شبکه در این شهر را پیش از پایان تیرماه به سرانجام برساند تا مردم این شهر نیز امکان برخورداری از اینترنت پرسرعت و باکیفیت فیبرنوری را پیدا کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.