دولت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 10, 2024
11:39 دوشنبه، 21ام خردادماه 1403
کد خبر: 167679

تقدیر وزارت علوم از وزارت ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیکی

منبع: ایسنا

وزیر علوم از تلاش‌های وزارت ارتباطات بابت توسعه دولت الکترونیک و یکپارچه‌سازی خدمات دانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.

محمد علی زلفی گل- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری- در راستای برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که به تازگی در ژنو برگزار شد، از زحمات دکتر زارع پور، وزیر ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت دولت الکترونیکی سازمان، تقدیر کرد.

پنجره واحد خدمات دانشگاهی در دولت سیزدهم با همکاری وزارت علوم و سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده است. بیش از ۲۵۱ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و بیش از ۴۹۴ سامانه از طریق این درگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (MY.GOV.IR) اتصال یافته‌اند و خدمات خود را با یکبار احراز هویت در اختیار کاربران قرار می دهند.

گفتنی است، پنجره واحد خدمات دانشگاهی (Universities Smart Services Single Window ) به آدرس اینترنتی usw.msrt.ir توسط اتحادیه جهانی ارتباطاتITU) ) به‌عنوان پروژه برگزیده در بخش علم الکترونیکی انتخاب شده است.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، سامانه های مرتبط با ستاد وزارت و سازمانهای تابعه و پنجره واحد دانشگاه‌های کشور که ارایه دهنده خدمات اداری، پژوهشی، رفاهی، آموزشی دانشگاهی و استعلام مدرک تحصیلی می باشد، از جمله خدماتی است که از طریق این پنجره به مخاطبان عرضه می شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.