تلفن همراه

گوشی

June 10, 2024
17:10 دوشنبه، 21ام خردادماه 1403
کد خبر: 167748

گوشی گلکسی A52 مدیرعامل تلگرام به‌دلیل گرمای هوا آسیب دید

منبع: Digiato

«پاول دورف»، مؤسس و مدیرعامل تلگرام که این روزها نامش بیشتر از همیشه سر زبان‌ها افتاده، اخیراً با اشتراک‌گذاری تصویری، از مدل گوشی هوشمند خود خبر داده است. ظاهراً اما گوشی پاول دورف به‌دلیل گرمای هوای محل سکونت وی، با مشکل مواجه و دچار آسیب شده و حالا به‌نظر می‌رسد که بنیان‌گذار تلگرام باید به‌دنبال گوشی جدیدی باشد.

تاکنون در مورد مدل گوشی هوشمند پاول دورف ابهام‌های زیادی وجود داشته، اما سرانجام پاول دورف در جدیدترین پست کانال تلگرامی‌اش، تصویری از گوشی خود با قاب بازشده را به‌اشتراک گذاشته است. براساس گزارش‌های منتشرشده، پاول دورف از گوشی گلکسی A52 استفاده می‌کرده؛ اما دلیل استفاده او از گلکسی A52 به‌عنوان گوشی اصلی، ظاهراً نوعی کار تحقیقاتی بوده است. درواقع مدیرعامل تلگرام گفته که این گوشی سامسونگ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها بین کاربران تلگرام به‌شمار می‌آید.

پاول دورف با به‌کارگیری گلکسی A52 به‌عنوان گوشی اصلی خود، قصد داشته که تجربه درصد زیادی از کاربران تلگرام را روی این گوشی اقتصادی محبوب به‌دست بیاورد تا بهینه‌سازی تلگرام برای گوشی‌های ارزان‌تر را در دستور کار پیام‌رسان خود انجام دهد.

ظاهراً اما پاول دورف باید دنبال گوشی بعدی خود باشد؛ زیرا گرمای هوای محل سکونت مدیرعامل تلگرام، گوشی هوشمند او را دچار مشکل کرده است. پاول دورف در دبی سکونت دارد و مسلماً با نزدیک‌شدن به فصل تابستان و گرمای نفس‌گیر آن، رخ‌دادن چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست. به‌همین‌ترتیب، پنل پشتی گلکسی A52 پاول دورف به‌دلیل گرمای هوا بازشده و به دستگاه آسیب رسانده است. درنهایت باید دید که پاول دورف در جبهه گوشی‌های اندرویدی باقی می‌ماند یا سراغ اکوسیستم اپل و آیفون خواهد رفت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.