اپراتورها

تلفن همراه

June 17, 2024
19:48 دوشنبه، 28ام خردادماه 1403
کد خبر: 168167

معاون تجاری مخابرات از افزایش قابل توجه درآمدهای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در نشست ارزیابی عملکرد و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات اظهار داشت: نتایج ارزیابی عملکرد امسال بسیار مثبت است و یکی از شاخص های هم آن، رشد متوازن و یکنواخت مناطق مخابراتی است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، داوود زارعیان با اشاره به اینکه به فضل الهی با ارزیابی های مستمر و علمی در سال گذشته فاصله استان ها به ویژه در بخش تجاری کمتر شده است بیان کرد: بخش عمده امتیازات در حوزه عملکردی به استان ها تخصیص یافته است چرا که نتایج فعالیت تمام بخش های در حوزه درآمد و عملکرد خود را به خوبی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی بر اساس رشد عملیاتی محاسبه شده است گفت: در سال ۱۴۰۳ پیش بینی در آمدها نسبت به چهار یا پنج سال گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به رشد ۳۷ درصدی درآمد عملیاتی نسبت درآمدهای عملیاتی- تلفن ثابت گفت : درآمد خدمات صوت ، اتصال متقابل با شبکه سایر اپراتورها و حق اتصال از جمله آنها است.

وی با اشاره به اینکه در استان های بزرگ و مراکز استان ها کار واگذاری بر طبق برنامه توسعه است افزود: امسال به دنبال این هستیم که با امکانات موجودبه یک میلیون پوشش فیبرنوری برسیم که با هم افزایی تمام بخش های فنی شبکه زنجیره تامین این امر دور از دسترس نیست.

دکتر زارعیان گفت: با توجه به توانایی شرکت در توسعه و دایری گفت : مهم تر ین فعالیت ها در مناطقی است که به اصطلاح ” آرپو بالا” دارد و از ظرفیت و صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار باشد.

داوود زارعیان خاطر نشان کرد: با سازمان ها در پوشش فیبرنوری فعال هستیم و بزودی قرارداد همکاری با وزارت کار، رفاه وتامین اجتماعی در راستای توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری این وزارتخانه منعقد خواهیم کرد.

وی افزود: با هم افزایی تمام واحد ها برنامه حوزه راهبرد برای بخش تجاری به صورت کامل پیاده سازی خواهد شد.

دکتر زارعیان با اشاره به اهمیت ارزیابی در حرکت یکنواخت ومتوازن شرکتی به بزرگی مخابرات با ۳۱ استان با شرایط خاص هر یک گفت: امیدواریم به مجموع درآمد تعیین شده در سال ۱۴۰۳برسیم.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات ارزش افزوده برنامه تعیین شده را با تفکر تجاری و احترام به مشتری دنبال می کنیم، افزود: برگزاری جلسات وهم افزایی بیشتر بین بخش شبکه و تجاری در توسعه فناوری FTTH نقش مهمی ایفا می کند.

وی با تاکید براهمیت توجه به آرپو در برنامه فعالیت های مخابرات، درزمینه نقاط تمایز و قوت سرویس های شرکت مخابرات اظهار داشت: داشتن شبکه سراسری ، ارزان ترین قیمت ،رتبه ۸ در تلفن ثابت اولین و گسترده ترین ارائه دهنده اینترنت فیبر نوری ، حضور فیزیکی در همه جا ، داشتن زیرساخت های مشارکتی و تنوع در نقاط تماس و فروش ،از جمله نقاط تمایز سرویس های شرکت مخابرات ایران است .

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.