تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 22, 2024
18:30 شنبه، 2ام تیرماه 1403
کد خبر: 168508

فراخوان وزارت ارتباطات برای پروژه‌های تحول دیجیتال در بخش معدن

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران با هدف حمایت از پروژه‌‌های تحول دیجیتال در بخش معدن و صنایع معدنی با محوریت هوش مصنوعی فراخوان داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، در راستای توسعه و کاربردی‌سازی فناوری‌های تحول آفرین و با تمرکز بر توسعه فناوری هوش مصنوعی در صنایع معدنی‌، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران در نظر دارند با شناسایی طرح‌ها، پروژه‌ها و مجموعه‌های فعال و علاقه‌مند، به حمایت از شرکت‌های توانمند در این حوزه بپردازند.

تنها شرکت‌هایی می‌توانند در مرحله دوم ارسال پروپوزال شرکت کنند که در مرحله اول فراخوان نیز شرکت‌ کرده باشند. هریک از شرکت‌ها باید فرم پیشنهادی پروژه مورد نظر خود را تکمیل کرده و بارگذاری کنند. مهلت شرکت در این فراخوان تا پایان روز ۱۵ تیر ماه سال جاری است

به همین منظور فراخوان دریافت طرح‌ها و پیشنهادهای مرتبط با پروژه‌های تحول دیجیتال در صنایع معدنی (RFI) با تمرکز و اولویت توسعه فناوری هوش مصنوعی منتشر می‌شود. هدف از این فراخوان شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های تحول دیجیتال است که از طریق آن شاهد خلق یک محصول نوآورانه مطابق با نیازهای صنعت معدن در کشور باشیم. در مرحله بعدی، بر اساس طرح‌های دریافتی، فراخوان دریافت پروپوزال (RFP)، در قالب همکاری و ارزیابی کمیته مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران منتشر خواهدشد.علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن ۸۸۷۱۷۵۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.