تلفن همراه

گوشی

June 30, 2024
21:58 یکشنبه، 10ام تیرماه 1403
کد خبر: 169005

اندازه نمایشگرهای سری آیفون ۱۶ پرو بزرگ‌تر می‌شوند

منبع: Digiato

به‌تازگی تصویری از محافظ صفحه‌نمایش سری آیفون 16 فاش شده است و دیگر می‌توانیم نگاهی به اندازه احتمالی نمایشگر پرچم‌داران آینده اپل بیندازیم. اگر این تصویر صحت داشته باشد، فقط در آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس شاهد افزایش اندازه خواهیم بود و مدل پایه و پلاس شبیه نسل قبلی خود هستند.

براساس پست منبعی آگاه در ایکس، احتمالاً آیفون 16 و آیفون 16 پلاس، مانند مدل قبلی خود، به‌ترتیب 6.1 و 6.7 اینچی باشند. اما انتظار می‌رود آیفون 16 پرو در مقایسه با 6.1 اینچی مدل قبلی صفحه نمایش 6.3 اینچی داشته باشد و آیفون 16 پرو مکس نیز با افزایش 0.2 اینچ دارای نمایشگر 6.9 اینچی باشد.

اطلاعات و تصویر جدیدی که فاش شده است، با گزارش‌ قبلی نیز مطابقت می‌کند. پیش‌ازاین نیز تصاویری از نمایشگر آیفون 16 پرو افشا شده بود که اندازه نمایشگر را 6.3 اینچ نشان می‌داد تا بزرگ‌تر از آیفون 15 پرو 6.1 اینچی باشد.

درباره مدل پرو مکس آینده نیز «راس یانگ» از شرکت زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC) گفته بود که باید منتظر نمایشگر 6.9 اینچی برای آیفون 16 پرو مکس باشیم؛ اکنون به نظر می‌رسد این شایعه مطابق تصویر افشاشده جدیدی باشد. همچنین نباید انتظار داشت طراحی مدل‌های پرو در سری آیفون 16 چندان تغییر کند. هرچند ممکن است ماژول دوربین در مدل‌های پایه پس از سه سال که لنزها در آن مورب بوده‌اند، تغییری بکند.

طبق شایعات قبلی و نقشه راه احتمالی اپل، اندازه نمایشگرهای آیفون 17 و آیفون 17 پلاس به‌ترتیب به 6.3 و 6.9 اینچ افزایش خواهند یافت؛ البته ممکن است در سری آیفون 17 دیگر مدلی به نام پلاس نداشته باشیم و مدل جدید «اسلیم» از راه برسد و اندازه نمایشگر آن نیز 6.6 اینچ باشد. این مدل احتمال دارد به 8 گیگابایت رم و تراشه A18 یا A19 مجهز باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.