تمرکز نمایشگاه الکامپ امسال بر محتوا/ حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ ۲۷
ICTna.ir- رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ ۵۰ شرکت خارجی و ۵۰ نفر در قالب هیاتهای تجاری شرکت کردهاند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، علی حکیمجوادی در حاشیه این نمایشگاه در نشست خبری افزود: تعدادی از شرکتهای خارجی به صورت نمایندگی حضور دارند و حدود ۵۰ هیات تجاری نیز با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به ایران سفر کردند و درباره همکاریهای مختلف جلسات بسیاری را برگزار کردهاند.
او با اشاره به اینکه رویکرد مهم نمایشگاه امسال توجه به محتوا است، اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه الکامپ رویدادهای جانبی به نامهای استارز، کانترهای استارتاپی و تینو استارز در حال فعالیت هستند و همچنین دو بخش جدید نیز به الکامپ افزوده شده که یکی از آنها اینشورتک با حمایت بانک مرکزی است.
به گفته حکیمجوادی، بخش دیگری از این نمایشگاه با نام کامرس با همکاری اتاق بازرگانی شکل گرفته است تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که در جهت توسعه کسب و کار قدم برداریم. اقدام دیگر در الکامپ ۲۷ بحث توانتک است که توسط معلولین غرفه آن اداره میشود و قرار است آنها درخواست و نیازمندی هایی که دارند را در حوزه فناوری اطلاعات مطرح کنند.
رضا حیدری، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ نیز توضیح داد: الکام کامرس در تعامل با اتاق بازرگانی شکل گرفته تا تجار و بازرگانان ایرانی دغدغههای خود را اعلام کنند تا شرایط تعاملی در جهت توسعه کسبوکارها رخ دهد.
او افزود: یکی از سیاستهای این دوره الکامپ این بود که حساسیت بیشتری نسبت به غرفهها داشته باشیم و همین مساله باعث شد گزیدهتر رفتار کنیم.