اپراتورها

تلفن همراه

July 2, 2024
19:05 سه شنبه، 12ام تیرماه 1403
کد خبر: 169169

رونمایی همراه اول از استادیوم متاورسی در الکامپ ۱۴۰۳

محصول بومی استادیوم متاورسی مبتنی بر نسل‌های نوین ارتباطی، در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول با شعار «اتصال به آینده هوشمند» در رویداد الکامپ ۱۴۰۳ از جدیدترین سرویس های دیجیتال با محوریت فناوری های جدید نسل پنجم رونمایی کرد.

محصول بومی استادیوم متاورسی بر بستر شبکه نسل های ۴.۵ و ۵ با نام «دیریبلند» که مبتنی بر فضای متاورسی و دوقلوهای دیجیتال است، امکان ایجاد نسخه های دیجیتالی تعاملی شامل محیط‌، سیستم و فرآیند را از دنیای فیزیکی فراهم می کند و با بهره گیری از زیرساخت پرسرعت نسل پنجم (۵G) شبکه همراه اول، قادر است سرویس های متنوعی از جمله محیط استادیوم مجازی را ارایه کند.

در این محصول طراحی و توسعه زیرساخت و پلتفرم فنی با قابلیت تعامل، مدلسازی و طراحی تجربه مشتری و پیاده سازی در قالب نسخه های اندروید موبایل و عینک های VR برای کاربران و علاقه مندان انجام شده است.

تست واقعی این محصول در این نمایشگاه به کمک بازدیدکنندگان در بازه های سنی مختلف انجام که با اخذ پیشنهادات مختلف، در بهبود و توسعه آتی این محصول بکار خواهد رفت. در طراحی، توسعه و تست این محصول از روش هایی مانند اجایل و lean-startup استفاده شده است.

همراه اول در آینده ای نزدیک، ضمن توسعه پلتفرم خود و تجاری سازی این محصول، و با بهره گیری از زیرساخت یکپارچه و پرسرعت خود، تقویت کسب و کارهایی نظیر رویدادهای مجازی بازی، آموزش، درمان و … را در دستور کار خود دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.