رسانه‌های اجتماعی

July 6, 2024
15:40 شنبه، 16ام تیرماه 1403
کد خبر: 169372

طعنه ایلان ماسک به تفریح کردن زاکربرگ: من ترجیح می‌دهم کار کنم

منبع: Digiato

«ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» در چند وقت گذشته روابط پرتنشی با یکدیگر داشته‌اند و «مبارزه در قفس» یکی از حواشی این دو مدیرعامل میلیاردر بوده است. حالا زاکربرگ ویدیو جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرده که واکنش ماسک را به همراه داشته است.

ویدیو جدید زاکربرگ که پنجشنبه به مناسبت روز استقلال آمریکا منتشر شده است، مدیرعامل متا را همراه با پرچم ایالات متحده روی یک قایق باله‌دار نشان می‌دهد. در واکنش به کاربری که این ویدیو را در ایکس منتشر کرده، ایلان ماسک می‌نویسد:

او می‌تواند به تفریح در قایق‌های تفریحی خود ادامه دهد. من ترجیح می‌دهم کار کنم.»

دشمنی دیرینه ایلان ماسک و زاکربرگ
همانطور که گفتیم این اولین باری نیست که ماسک و زاکربرگ روند دشمنی دیرینه خود در صنعت تکنولوژی را ادامه می‌دهد.

در سال 2023، ماسک در پی گزارش‌هایی که در آن‌ها به ساخت یک رقیب برای ایکس توسط متا اشاره شده بود، زاکربرگ را به مسابقه در قفس دعوت کرد. زاکربرگ ابتدا با این درخواست موافقت کرد، اما پس از ماه‌ها تلاش، این پیشنهاد را رد کرد. ماسک اما ظاهراً هنوز مبارزه را فراموش نکرده و بارها به آن اشاره کرده است.

همچنین زاکربرگ تنها میلیاردری نیست که ماسک با او نوعی دشمنی دارد. او در سال 2021 اظهارات مشابهی را در مورد «جف بزوس» بیان کرده بود. مدیرعامل اسپیس ایکس در آن زمان در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز گفت که بزوس باید زمان بیشتری را برای شرکت فضایی خود، Blue Origin صرف کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.