مدیرعامل اینستاگرام: ویدیوهای کوتاه با ماهیت این شبکه اجتماعی هماهنگی بیشتری دارند
رئیس اینستاگرام میگوید شبکهی اجتماعی تحت مدیریتش روی ویدیوهای کوتاه تمرکز میکند.
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی اعلام کرد که این شبکهی اجتماعی روی ویدیوهای طولانیمدت تمرکز نخواهد کرد؛ چراکه ممکن است «ماهیت اصلی این پلتفرم برای ارتباط افراد با دوستانشان را تضعیف کند.»
کاربران درحالحاضر میتوانند ویدیوهای یک ساعته در فید خود آپلود کنند. اینستاگرام قبلاً با IGTV سعی در ترویج انتشار ویدیوهای طولانیتر داشت، اما این پروژه تعطیل شد و حالا موسری استدلال میکند که وقت تمرکز روی ویدیوهای کوتاه است.
بهگفتهی موسری، دو هدف اصلی اینستاگرام کمک به برقراری ارتباط با دوستان و کشف علایق از طریق ویدیوهای کوتاه است. او این دو هدف را «همزیستی» توصیف میکند، چون باعث میشوند ویدیویی را که خودتان دوست دارید، برای دوستی که فکر میکنید او هم میپسندد، ارسال کنید.
رئیس اینستاگرام میگوید ویدیوهایی که بیشتر از ۱۰ دقیقه هستند با دو هدف اصلی اینستاگرام، همزیستی کمتری دارند، چون باعث میشوند محتوایی را که دوستانتان منتشر کردهاند کمتر ببینید یا با آنها کمتر تعامل داشته باشید.
موسری باور دارد که احتمال اینکه یک ویدیوی طولانی را برای دوستان خود ارسال کنید، نسبتبه ویدیوی کوتاه، کمتر است. به همین دلیل اینستاگرام این فرمت را دنبال نخواهد کرد؛ اقدامی که دقیقا خلاف جهت رویکرد تیکتاک است که روی ویدیوهای طولانیمدت تمرکز میکند.