تلفن همراه

گوشی

July 10, 2024
17:34 چهارشنبه، 20ام تیرماه 1403
کد خبر: 169686

سامسونگ از گوشی‌های Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رونمایی کرد

ICTna.ir – سامسونگ امروز در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در شهر پاریس و در آستانه برگزاری مسابقات المپیک از گوشی‌های  Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رونمایی کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، جزییات ترکیب هوش مصنوعی روی گوشی‌های سری زد سامسونگ عرضه شده است تا این دستگاه‌های منحصر به فرد بهترین تجربه هوش مصنوعی را به صورت بهینه در اختیار کاربران قرار دهد و همزمان Galaxy AI بهره‌وری بی پایان و خلاقیت بالایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

این گوشی میزان بازدهی صفحه نمایش بزرگش را هوش مصنعوی افزایش داده است و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

Note Assist در برنامه Samsung Notes کارهای ترجمه، خلاصه کردن و قالب‌بندی خودکار و یادداشت‌های جلسات را به راحتی انجام می‌دهد.

به کمک Galaxy Z Fold6 به لطف همکاری طولانی مدت سامسونگ و گوگل می‌توان روش و نحوه کار، بازی و دریافت اطلاعات‌ و اخبار را متحول کرد.

همچنین جدیدترین نسخه اپلیکیشن Google Gemini در گوشی‌های جدید سری Galaxy Z قرار گرفته است تا به طور مستقیم از گوشی به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داشت.

Galaxy Z Fold6 سامسونگ به لطف موتور مجهز به هوش مصنوعی ProVisual، سطح خلاقیت کاربر را در تمامی بخش‌ها از عکاسی تا ویرایش تصاویر ارتقا می‌دهد و دستیار هوش مصنوعی Photo Assist نیز امکان ویرایش پیشرفته تصاویر را روی صفحه نمایش بزرگ گوشی فراهم می‌کند تا بتوان به راحتی یک محتوای حرفه‌ای و سطح بالایی را ایجاد کرد.

تجربه گیمینگ در Galaxy Z Fold6 به کمک پردازنده قدرتمند و اتافک بخار خنک‌کننده‌ای که 1.۱.۶ برابر نسبت به قبل بزرگ‌تر شده، ارتقا یافته است. با ارتقای صورت گرفته، می‌توان برای مدت زمانی طولانی و با کیفیت و عملکردی پایدار بازی کرد.

Galaxy Z Fold6 دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و گوشه‌های کوتاه‌تر صفحه نمایش دارد و صفحه نمایش آن ۱.۲ بزرگ‌تر و ۱۴ گرم سبک‌تر از نسل قبل خود است.

با این گوشی راحت‌تر می‌توان محدودیت‌های زبانی را کنار گذاشت و در صفحه نمایش اصلی ترجمه را انجام می‌دهد و روی صفحه نمایش پشتی، متن ترجمه شده به مخاطبان نمایش داده می‌شود.

در این گوشی که به سه رنگ سورمه‌ای، نقره‌ای و صورتی عرضه می‌شود، از اسنپ دراگون نسل ۸ که برای گلکسی ارتقا یافته، استفاده شده است.

گلکسی زد فلیپ ۶ تجربه‌ای منحصر به فرد

گوشی Galaxy Z Flip6 هم امروز برای خلق تجربه‌های منحصر به فرد و متناسب با کاربران رونمایی شد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید شخصی‌سازی و خلاقیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی با قابلیت Flex Window به‌روزرسانی‌ها و نوتیفیکیشن‌های سامسونگ هلث را ارائه می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد با استفاده از ویجت موسیقی، به راحتی آهنگ بعدی پلی‌لیست خود را پخش کند و از داده‌های چند ویجت به طور همزمان نیز بهره ببرد.
با ویژگی Photo Ambient این گوشی که مبتنی بر هوش مصنوعی است، در لحظه و براساس زمان و وضعیت آب و هوا، تصاویر پس‌زمینه Flex Window تغییر می‌کند.

دوربین پشتی Galaxy Z Flip6 نیز از قابلیت FlexCam بهره می‌برد که در کنار ارائه تجربه یک دوربین چند منظوره، گزینه‌های خلاقانه و جدید دیگری نیز فراهم می‌کند. ویژگی Auto Zoom با شناسایی سوژه و همچنین زوم به داخل و خارج، به‌طور خودکار بهترین قاب و کادربندی را برای عکس‌ها پیدا می‌کند.

سنسورهای جدید ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید تجربه‌ای ارتقا یافته از یک دوربین با جزییاتی واضح و شفاف در تصاویر خروجی فراهم می‌کند. سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی واید از زوم اپتیکال دو برابری (2x) پشتیبانی می‌کند و امکان عکاسی بدون نویز را ارائه می‌دهد و در عین حال نیز با زوم مبتنی بر هوش مصنوعی یا به اصطلاح قابلیت AI zoom این گوشی می‌توان از تجربه‌ای پیشرفته در عکاسی با زوم 10 برابری بهره‌مند شد. دوربین این گوشی با برنامه های اینستاگرام بهینه شده و می‌توان از کیفیت آنها مطمین شد و تصاویر خوبی را در طی شب با آن ثبت کرد.

به واسطه بهینه‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اکنون زمان طولانی‌تری می‌توان از این گوشی استفاده کرد.

این گوشی با ظاهری مدرن و شیک در رنگ‌های نقره‌ای، زرد، آبی، سبز، مشکی، سفید و هلویی عرضه می‌شود

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.