تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 13, 2024
13:49 شنبه، 23ام تیرماه 1403
کد خبر: 169720

انتشار رندرهای جدید شیائومی اسمارت بند ۹ با بهبود شارژدهی باتری

منبع: Digiato

تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد شیائومی اسمارت بند 9 منتشر نشده است، اما اکنون گزارش غیررسمی منتشر شده که پیشرفت‌های این دستگاه نسبت به نسل قبل را نشان می‌دهد.

طبق رندرها و تصاویر موجود در این گزارش، شیائومی اسمارت بند ‌9 از نظر طراحی چندان تفاوتی به اسمارت بند 8 و 7 ندارد. باوجوداین انتظار می‌رود که دستگاه پوشیدنی جدید شیائومی مدل بیضی‌شکل آشنا خود را داشته باشد و از یک نمایشگر 1.62 اینچی بهره ببرد.

البته ظاهراً غول چینی ابعاد دستگاه خود را کمی کوچک‌تر از بند‌ 8 کرده و اسمارت بند 9 دارای ابعاد 46.53 در 21.63 در 10.95 میلی‌متر است. همچنین در این گزارش به استفاده از پوشش آلیاژ آلومینیومی اشاره شده است.


افزایش روشنایی و بهبود عمر باتری اسمارت بند 9
هرچند اندازه نمایشگر نسبت به نسل قبل افزایش پیدا نخواهد کرد، اما اسما‌رت بند 9 در زمینه روشنایی عملکرد بهتری دارد. طبق اطلاعات فاش‌شده، هرچند نرخ تازه‌سازی تصویر آن همان 60 هرتز باقی خواهد ماند، اما روشنایی نمایشگر مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی احتمالاً به 1200 نیت می‌رسد که نسبت به Smart Band 8 دو برابر بیشتر شده است.

عمر باتری دیگر پیشرفت اسمارت بند 9 محسوب می‌شود و طبق این گزارش، شیائومی از یک باتری 233 میلی‌آمپرساعتی در آن استفاده خواهد کرد. بنابراین نسبت به اسمارت بند 8، ظرفیت باتری دستگاه 43 میلی‌آمپرساعت بیشتر است. همچنین می‌توان انتظار داشت که باتری در زمان همیشه روشن‌بودن نمایشگر تا 9 روز و در صورت خاموش بودن این ویژگی تا 21 روز دوام بیاورد.

درنهایت، گفته‌شده که دقت شیائومی Smart Band 9 در تشخیص ضربان قلب و سنسورهای SpO2 تا 10 درصد بهبود یافته است.

زمان معرفی و عرضه شیائومی اسمارت بند 9 هنوز اعلام نشده است و در این گزارش نیز هیچ اطلاعات جدیدی در این زمینه وجود ندارد. همچنین هنوز مشخص نیست که این دستگاه نسبت به اسمارت بند 8 که با قیمت 34 دلار (برای نسخه استاندارد و قیمت 40 دلار برای نسخه NFC) معرفی شد، چقدر گران‌تر خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.