هوش مصنوعی

July 17, 2024
12:32 چهارشنبه، 27ام تیرماه 1403
کد خبر: 169998

AWS با گواهینامه‌های هوش مصنوعی ۴۷ درصد حقوق کارمندان را بیشتر می‌کند

منبع: همکاران سیستم

کاربران مجهز به مهارت‌های هوش مصنوعی می‌توانند حقوق خود را تا 47 درصد افزایش دهند و مرکز توسعه خدمات سازمانی AWS آمازون مجموعه‌ای از گواهینامه‌ها و دوره‌های جدید را برای کمک به رشد این مهارت‌ها راه اندازی کرده است.

شرکت AWS از راه اندازی دو گواهینامه خود با تمرکز بر فناوری‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی مولد و همچنین مجموعه‌ای از آموزش‌های رایگان و کم هزینه برای کمک به مردم و آماده شدن آنها برای امتحانات گواهینامه‌های تخصصی خبر داد.

با اعتبار شناخته شده صنعت، متخصصانی که به دنبال ایجاد مشاغل در حوزه هوش مصنوعی هستند، می‌توانند موقعیت بهتری برای رقابت با مشاغل مورد تقاضا در فضای پررونق فناوری ابری داشته باشند.

در این جریان AWS Certified AI Practitioner یک گواهینامه سطح پایه محسوب می‌شود که برای افرادی با پیشینه‌ها و تجربیات مختلف طراحی شده است تا درک خود را از هوش مصنوعی و مفاهیم هوش مصنوعی مولد بالا ببرد و توانایی آنها را در تشخیص فرصت‌هایی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند و دانش خود در مورد استفاده مسئولانه از ابزارهای هوش مصنوعی را ارتقا دهند.

گواهینامه دیگر که با نام AWS Certified Machine Learning Engineer شناخته می‌شود برای افردای با حداقل یک سال تجربه در ساخت، استقرار و نگهداری راهکارهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در نظر گرفته شده است. این گواهینامه مخصوص افرادی است که می‌خواهند توانایی خود را در ارائه مدل‌های هوش مصنوعی برای استفاده در زمان واقعی نشان دهند.

براساس مطالعه جدید AWS مشخص شد سازمان‌ها تمایل دارندبرای کارمندان حرفه‌ای مجهز به مهارت‌های هوش مصنوعی، حق بیمه پرداخت کنند. این امر شامل حقوقی است که تا 47 درصد برای کارمندان فناوری اطلاعات، 43 درصد برای کارمندان در بخش فروش و بازاریابی، و 42 درصد برای کارمندان در امور مالی بیشتر است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.