تلفن همراه

گجت

July 18, 2024
20:58 پنجشنبه، 28ام تیرماه 1403
کد خبر: 170096

امکان شخصی‌سازی هدفون ۵۰۰ دلاری بی‌سیم دایسون به ۲هزار روش مختلف

منبع: Zoomit

برند دایسون هدفون رده‌بالای جدیدی رونمایی کرده است که به ۲هزار روش مختلف می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

برند دایسون که بیشتر به‌خاطر تولید سشوارهای پیشرفته شناخته می‌شود، دومین هدفون خود را با نام OnTrac رونمایی کرد. این هدفون به‌شدت روی شخصی‌سازی تمرکز دارد و قابلیت‌های رده‌بالایی ارائه می‌دهد تا به رقیب مستقیم محصولاتی مثل ایرپاد مکس تبدیل شود.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی دایسون، هدفون جدید این شرکت تفاوت‌های چشمگیری با هدفون دایسون زون (Dyson Zone) دارد که ترکیبی از هدفون نویز کنسلینگ و ماسک تصفیه‌کننده‌ی هوا بود.

هدفون جدید دایسون که با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود، طراحی ماژولار دارد و می‌توان بالشتک‌های گوش و محفظه‌ی خارجی آن را تعویض کرد. دایسون می‌گوید که امکان شخصی‌سازی هدفون آن‌ترک به ۲هزار روش مختلف وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه هدفون جدید دایسون، سیستم حذف نویز فعال (ANC) است. دایسون سراغ استفاده از سیستم هشت میکروفونه رفته است که در هر ثانیه، صدای خارجی را ۳۸۴٬۰۰۰ بار نمونه‌برداری می‌کند تا نویز کنسلینگ سطح بالایی ارائه شود.

سیستم نویز کنسلینگ دایسون آن‌ترک با سیستم نویز کنسلینگ ایرپاد مکس اپل قابل قیاس است (هدفون اپل نیز به چندین میکروفون مجهز است). سیستم نویز کنسلینگ هدفون دایسون، تا ۴۰ دسی‌بل صدا را مسدود می‌کند تا تجربه‌ی شنیداری در محیط‌های شلوغ بهبود یابد.

هدفون آن‌ترک با یک‌بار شارژ تا ۵۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند، آن هم در حالتی که نویز کنسلینگ فعال باشد. ایرپاد مکس به‌عنوان یکی از رقبای اصلی آن‌ترک، ۲۰ ساعت شارژدهی دارد.

دایسون می‌گوید شارژدهی چشمگیر آن‌ترک نتیجه‌ی استفاده از دو باتری لیتیوم-یونی پرظرفیت در بخش هدبند است. شارژ آن‌ترک ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود؛ ۱۰ دقیقه شارژ، ۲٫۵ ساعت پخش موسیقی را ممکن می‌کند.

هدفون آن‌ترک به درایور ۴۰ میلی‌متری با توانایی تولید فرکانس ۶ هرتز تا ۲۱ کیلوهرتز مجهز است. این گستره‌ی وسیع باعث می‌شود که هدفون جدید دایسون بیس عمیق داشته باشد و صداهای زیر را شفاف پخش کند. نحوه‌ی جای‌گیری درایورها به‌گونه‌ای است که روی بهبود کیفیت صدا تأثیر می‌گذارد.

هدفون آن‌ترک به سیستمی منحصربه‌فرد برای کنترل پخش محتوای صوتی ازطریق جوی‌استیک و فعال‌سازی نویز کنسلینگ ازطریق لمس مجهز است. اپلیکیشن MyDyson به کاربران امکان می‌دهد که تنظیمات EQ را تغییر دهند.

هدفون جدید دایسون در چهار مدل عرضه می‌شود اما می‌توان بخش‌های مختلف آن را با رنگ‌های مختلف شخصی‌سازی کرد. عرضه‌ی این هدفون از دو هفته‌ی دیگر شروع خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.