بازار سرمایه

July 19, 2024
16:32 جمعه، 29ام تیرماه 1403
کد خبر: 170144

تصویب افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی تپسی

هیات مدیره شرکت تپسی با افزایش سرمایه دوهزار میلیارد تومانی ازمحل مطالبات حال شده سهامداران وسود انباشته موافقت کرد که این افزایش نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری گروه گلرنگ در این حوزه است.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نام تجاری و بورسی تپسی، در گزارش کدال نسبت به افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی معادل حدود دو هزار میلیارد تومانی این شرکت خبر داد.

افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی تپسی نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ در این حوزه است و این موضوع نشان می دهد که گروه صنعتی گلرنگ این سرمایه گذاری را در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در آینده مدنظر دارد و این افزایش سرمایه می تواند چشم اندازی برای حرکت در این مسیر باشد.

شرکت تپسی اعلام کرد، با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، هیئت مدیره تپسی پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۶۲,۵۶۶,۹۸۹,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال (دو هزار میلیارد تومان) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه فعالیت های فعلی و برنامه های سرمایه گذاری برای توسعه سرویس های جدید وهمچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی قانون بودجه کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی را در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳به تصویب رساند و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است که متعاقبا نظر حسابرسی اعلام خواهد شد.

انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است که هیات مدیره تپسی پیشنهاد مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه و تصویب آن توسط سهامداران را نیز ارائه کرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.